Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:17:45 GMT

انتشار ویروس کرونا در نطنز واقعیت ندارد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۴۶۶۰

انتشار ویروس کرونا در نطنز واقعیت ندارد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها-معاون درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز ضمن اشاره به اتباع چینی در نطنز گفت: انتشار ویروس کرونا در نطنز واقعیت ندارد و گردشگران از سلامت کافی برخوردار هستند. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

حامد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن اشاره به حضور اتباع چینی در نطنز، مراجعه آنان به مرکز درمان این شهرستان و انتشار خبر ویروس کرونا اظهار داشت: پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حضور سه نفر اتباع کشور چین مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا در شهر نطنز و اقامت در یکی از هتل‌ها مراتب در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به حضور افراد متخصص در محل مذکور افزود: به اطلاع عموم مردم شهرستان نطنز می‌رساند از همان لحظات اولیه پزشک و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان نطنز و پرستاران بیمارستان خاتم‌الانبیای نطنز جهت انجام معاینات اولیه تا نیمه‌های شب در هتل و بیمارستان حضور یافتند.

از گوشه و کنار یزد | برگزاری دوره آنلاین آموزش مقابله با ویروس کرونا در یزدتکذیب وجود ویروس کرونا در استان هرمزگانوزیر بهداشت در بندرعباس: آماده همکاری با چین در خصوص ویروس کرونا هستیم

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز ابراز داشت: پزشک و کارشناسان مبارزه با بیماری‌ها این اتباع چینی را با هماهنگی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان معاینه کردند و خوشبختانه هیچ علائمی مربوط به بیماری ویروسی در آنها وجود نداشته و علائمی از ویروس کرونا مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه سلامت شهروندان نطنزی برای ما در اولویت قرار دارد، گفت: مسئولان شبکه بهداشت شهرستان نطنز بر اساس ابلاغیه‌ها تمام تلاش خود را برای مقابله با ویروس کرونا به‌کار گرفتند و تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا مشاهده نشده است.

انتهای پیام /804/ز

R7760/P/S6,1369/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان ویروس کرونا شهرستان نطنز ضمن اشاره اتباع چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بهروز رحیمی در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های بهداشت و درمان در سطح کشور و آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این مدت 3 هزار پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب 26 هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت افزود: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و تصریح کرد:‌ در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان حاکم است و مردم بعدا متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی