Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@09:58:51 GMT

آغاز ساخت مترو پردیس با وام ۱۰۰۰ میلیاردی

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۴۷۴۲

به گزارش تسنیم، مهدی هدایت  درباره مترو پردیس اظهار کرد: در این خصوص با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به توافق ۳۰ به ۷۰رسیده‌ایم و برای ادامه کار نیازمند مصوبه دولت هستیم.

وی ادامه داد: قرارگاه خاتم نیز برای شروع کار، اعلام آمادگی کرده است تا کار را تا قبل از پایان سال جاری آغاز کند و ما نیز به موازات عملیات اجرایی، مصوبه را از دولت بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که درخواست شرکت عمران پردیس اخذ مصوبه بانک مرکزی بابت وام هزار میلیارد تومانی است به برنامه ساخت واحدهای طرح ملی مسکن اشاره کرد و افزود: تاکنون برای ۱۳۰۰ هکتار از ار اراضی دولتی، سند دریافت و زمین ۸۵۰۰  از محل پروژه طرح ملی مسکن به تعاونی‌های مسکنی که اعضای واجدالشرایط این طرح در آن‌ها عضو بوده‌اند، واگذار شده است.

وی تاکید کرد: همچنین تعداد ۳ هزار واحد ثبت‌نامی داشتیم که از این تعداد ۱۶۱۵ نفر واجدالشرایط تشخیص داده شدند و ثبت‌نام این افراد از امروز (چهارشنبه ۱۶ بهمن) در کارگزاری مسکن مهر پردیس شروع شد. آماده‌سازی زمین برای ساخت این سه هزار واحد را قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام می‌دهد و ظرف روزهای آینده موضوع انتخاب سازنده و آغاز عملیات اجرایی این واحدها را آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس احداث تصفیه‌خانه شماره ۲ فاضلاب پردیس را از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی این شهر جدید خواند و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کسب مجوزهای لازم فراخوان ساخت این تصفیه‌خانه نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد تا بتوانیم در کنار توجه به سکونت مردم در واحدهای ساخته‌شده بحث شروع عملیات ساخت تصفیهخانه شماره ۲ پردیس را نیز پیش ببریم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی صبح چهارشنبه در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با وی خواستار تأمین اعتبار مورد نیاز برای تسریع در ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی تبریز و تجهیز بیمارستان سرطانی از سوی این وزارتخانه شد.

رحمتی در این دیدار با اشاره به تحولات چشمگیر انجام‌گرفته در عرصه بهداشت و درمان گفت: انقلابی که در حوزه بهداشت و درمان پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است، باید در جامعه به درستی تبیین شود.

وی با تقدیر از فعالان نظام سلامت، خواستار توجه به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان شد و افزود: مشکل عمومی در حوزه بهداشت و درمان بحث معوقات نیروهای پرستاری و کادر بهداشت و درمان است که انتظار می‌رود با تأمین منابع مربوطه شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی همچنین خواستار تخصیص اعتبار مورد نیاز برای ادامه ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی شد و اضافه کرد: آذربایجان شرقی در حوزه بهداشت و درمان به مردم شمال غرب کشورمان خدمات ارائه می‌کند و خوشبختانه با ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی مشکلی در زمینه تخت‌های بیمارستانی در شهر تبریز نخواهیم داشت، اما سرعت کار در این پروژه پایین است و باید بتوانیم ضمن سرعت بخشی نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کنیم.

تأمین تجهیزات بیمارستان جامع سرطان دیگر مطالبه استاندار از معاون وزیر بهداشت بود.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی ساخت این بیمارستان قابل توجه است و در خصوص تأمین تجهیزات مورد نیاز نیازمند حمایت جدی وزارت بهداشت هستیم.

رحمتی، ساخت بیمارستان در شهر جدید سهند را دیگر مطالبه عمومی دانست و افزود: باتوجه به جمعیت شهر جدید سهند ساخت بیمارستان در این شهر مطالبه عمومی است وزارت بهداشت در این عرصه ورود جدی داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی ساخت بیمارستان در شهر مرند را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه سرانه بستری در شهرستان مرند پایین‌تر از متوسط کشور است، ساخت بیمارستان در این شهر باید به طور جدی پیگیری شود.

کد خبر 6080855

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • صدور پایان کار ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در طبس
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد