Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مسابقات ــ حدود شش هزار نفر در سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) ثبت نام کردند.

به گزارش ایکنا؛ طبق آخرین آمار حدود شش هزار نفر در سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان ثبت نام کردند. 

مسابقات آقایان همانند بخش بانوان که طی بازه زمانی 3 تا 10 بهمن‌ماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد در رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، حفظ کل و حفظ 10 و 20 جزء در گروه‌های سنی زیر 16 سال، 16 تا 32 سال و بالای 32 سال برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها هفته آینده در مجمتع یاوران مهدی(عج) برگزار می‌شود. اسامی هیئت داوران این دوره از مسابقات نیز طی این هفته اعلام شد.

دارالقرآن امام علی(ع) هرساله مسابقات سراسری قرآن را در دو بخش آقایان و بانوان، برای تمامی مقاطع سنی برگزار می‌کند. در این رقابت‌ها علاوه بر اهدای جوایز نقدی به رتبه‌های اول تا سوم، به تمامی افرادی که حد نصاب امتیاز را دریافت کنند هدایایی اعطا می‌شود.

داوطلبان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی این دارالقرآن به نشانی www.dqimamali.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مسابقات امام علی قرآن دارالقرآن امام علی ع هزار نفر بخش آقایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد

در پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی که در سالن سینما اشراق برگزار شد؛ محفل شعر کودک و نوجوان رضوی، شعرخوانی شاعران عرصه ادبیات کودک و نوجوان کشوری و استان قم و نقد و بررسی مجموعه شعر رضوی امام رضای مهربان (با موضوع امام رضا علیه السلام) و آمدی در شهر ما گل کاشتی (با موضوع حضرت معصومه سلام الله علیها) از مهمترین برنامه‌های این جشنواره ملی بود.

در این جشنواره از شاعر پیشکسوت شعر کودک رضوی محمد کاظم مزینانی نیز تقدیر شد.

در پایان این مراسم از شاعران برتر کشوری و استانی تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی