Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های عمرانی باید با سرعت بیشتری انجام شود گفت: باید تلاش شود تا سایر پروژه‌ها از جمله صنایع جانبی نیشکر کارون، پل شور، پل دیلم و کارخانه لاستیک خوزستان به سرانجام برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» در مراسم افتتاح پل زیرگذر شهدای خادم سیدالشهدا شهرستان شوشتر که بامداد امروز (پنجشنبه ۱۷ بهمن) با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در تردد شهری در مرکز شهر وجود داشت، احداث این زیرگذر کمک بسیاری در تسهیل تردد مردم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های عمرانی باید با سرعت بیشتری انجام گیرد افزود: باید تلاش شود تا سایر پروژه‌ها از جمله صنایع جانبی نیشکر کارون، پل شور، پل دیلم و کارخانه لاستیک خوزستان به سرانجام برسند.

 

وی با بیان اینکه قسمتی از جاده شوشتر نیز که باید چهارخطه شود در دستور کار است تصریح کرد: پروژه جاده شوشتر به دزفول در مناقصه است و به زودی برنده این مناقصه مشخص می شود.

 

شریعتی با اشاره اینکه پس از سیل اخیر خوزستان بخشی از جاده اهواز - اندیمشک متوقف شد عنوان کرد: پس از این اتفاق، تاکید کردیم به عنوان پدافند غیرعامل، باید جاده دیگری هم موازی با این مسیر داشته باشیم؛ به زودی چهارخطه کردن مسیر شوشتر به دزفول با اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه پروژه آبرسانی به ۲۳ هزار هکتار از اراضی شوشتر در قالب طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری انجام شده است ابراز کرد: کار سه هزار هکتار دیگر باقی مانده و با توجه به اینکه مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد شده بود، آمادگی لازم برای تامین اعتبار در جهت حل این مشکل را داریم.

 

استاندار خوزستان از آغاز پروژه پل عنافچه در مسیر ملاثانی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد و اذعان داشت: سعی بر این است تا این پروژه در اعتبارات سال آینده نیز قرار بگیرد تا در توسعه عمران شهر شوشتر که گردشگران داخلی و خارجی بسیاری از آن بازدید می‌کنند، موثر باشد.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر ایام دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی ایام دهه فجر مسجد افتتاح پل زیرگذر غلامرضا شریعتی شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت

علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت فرعی شوشتر که برق بخش‌های گسترده‌ای از شهرستان شوشتر و روستا‌های اطراف آن را تامین می‌کند ،گفت: این عملیات برای تامین برق پایدار، بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت این پست برق انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح یاد شده با ارزش سرمایه گذاری یک هزارو ۷۶۸ میلیارد ریال انجام شده است افزود: ۲ دستگاه ترانس قدیمی موجود در پست برق هر کدام به ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و ۲ دستگاه ترانس جدید به ظرفیت هرکدام ۳۰ مگاولت آمپر مونتاژ و جایگزین آنها شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: یک ترانس ۳۰ مگاولت‌آمپری موجود در پست برق نیز با یک ترانس به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر تعویض شد تا ظرفیت پست فرعی شوشتر از ۱۱۴ مگاولت آمپر به ۱۴۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا کند.

اسدی گفت: علاوه بر نوسازی ترانس‌ها و افزایش ظرفیتی که انجام شد، یک دستگاه ترانسفورماتور زمینی، تعویض رله‌های مربوطه و تکمیل سیستم حفاظتی به همراه تعویض ۲ دستگاه بریکر ۱۳۲ کیلوولت قدیمی با بریکر‌های جدید و تعویض ۶ عدد CT ۱۳۲ کیلوولت ورودی ترانس‌ها، در پست مذکور اجرایی شده است.

وی بیان کرد: احداث فونداسیون برای ترانس‌های شماره یک و ۲ جدید و نیز ترانس زمین، احداث کانال کابل، احداث عملیات ساختمانی "دوبی ۳۳ کیلوولت" در خروجی ترانس شماره چهار، از دیگر اقدامات انجام شده در پست فرعی شوشتر محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه معاونت بهره‌برداری این شرکت تلاش می‌کند تا شبکه موجود را با بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت برای ورود به پیک بار آماده کند توضیح داد: پیش از این نیز پست برق فوق توزیع عبدالخان در شهرستان کرخه و پست برق فرعی ماهشهر افزایش ظرفیت، و پست ذخیره گاز بهینه سازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است