Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل عمران پردیس از توافق با قرارگاه خاتم الانبیاء برای آغاز ساخت مترو این شهر تا قبل از پایان سال خبر داد و خواستار مصوبه بانک مرکزی برای وام ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شد.

به گزارش تسنیم، مهدی هدایت درباره مترو پردیس اظهار کرد: در این خصوص با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به توافق ۳۰ به ۷۰رسیده‌ایم و برای ادامه کار نیازمند مصوبه دولت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرارگاه خاتم نیز برای شروع کار، اعلام آمادگی کرده است تا کار را تا قبل از پایان سال جاری آغاز کند و ما نیز به موازات عملیات اجرایی، مصوبه را از دولت بگیریم.

وی با بیان این که درخواست شرکت عمران پردیس اخذ مصوبه بانک مرکزی بابت وام هزار میلیارد تومانی است به برنامه ساخت واحدهای طرح ملی مسکن اشاره کرد و افزود: تاکنون برای ۱۳۰۰ هکتار از ار اراضی دولتی، سند دریافت و زمین ۸۵۰۰ از محل پروژه طرح ملی مسکن به تعاونی‌های مسکنی که اعضای واجدالشرایط این طرح در آن‌ها عضو بوده‌اند، واگذار شده است.

وی تاکید کرد: همچنین تعداد ۳ هزار واحد ثبت‌نامی داشتیم که از این تعداد ۱۶۱۵ نفر واجدالشرایط تشخیص داده شدند و ثبت‌نام این افراد از امروز (چهارشنبه ۱۶ بهمن) در کارگزاری مسکن مهر پردیس شروع شد. آماده‌سازی زمین برای ساخت این سه هزار واحد را قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام می‌دهد و ظرف روزهای آینده موضوع انتخاب سازنده و آغاز عملیات اجرایی این واحدها را آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس احداث تصفیه‌خانه شماره ۲ فاضلاب پردیس را از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی این شهر جدید خواند و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کسب مجوزهای لازم فراخوان ساخت این تصفیه‌خانه نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد تا بتوانیم در کنار توجه به سکونت مردم در واحدهای ساخته‌شده بحث شروع عملیات ساخت تصفیهخانه شماره ۲ پردیس را نیز پیش ببریم.

لینک کوتاه: asriran.com/002zLs

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مترو وام خاتم الانبیاء قرارگاه خاتم عمران پردیس بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی

به گزارش «تابناک»، سعید بشیری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در تهران گفت: در متن مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید نیز تاکید شده بود زمان اجرای افزایش نرخ کرایه های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ است و بر همین اساس افزایش نرخ کرایه ها از ابتدای اردیبهشت ماه امکان پذیر بوده و هرگونه افزایش پیش از این تاریخ تخلف محسوب می شود.

وی افزود: بی تردید باید در بخش تاکسیرانی در صورت مشاهده با این تخلفات از سوی حوزه نظارت سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی صورت بگیرد.

 بشیری معاون عمرانی فرمانداری تهران پیشتر نیز از تأیید نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت و مصوبه شورای شهر تهران در هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داده بود.

وی تاکید کرده بود: بر روی ارقام با توجه به اینکه پایین تر از نرخ تورم بود، نکته‌ای نداشتیم؛ اما چند نکته حقوقی در متن مصوبه بود که به شورای شهر تهران اعلام شد تا برطرف کنند؛ لذا ارقامی که برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران مصوب شده بود به تأیید هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید.

به این ترتیب برای سال جاری بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد
  • ببینید | تشریح عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق از زبان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء
  • تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
  • نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است
  • اعلام زمان گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی
  • صرف ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت تقاطع شریعتی خرم‌آباد
  • تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد افتتاح شد
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد
  • سردار عابد: قرارگاه خاتم ما می‌توانیم‌ را تحقق عینی بخشید‌
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از اول اردیبهشت