Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این مسابقه با هدف پیش‌بینی نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

از آنجا که شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در زندگی روزمره انسان‌ها دارند، تحلیل اطلاعاتی که در این شبکه‌ها در حال انتشار است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهداف این مسابقه به کارگیری و تحلیل این اطلاعات برای پیش‌بینی نتیجه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر تهران است.

در این مسابقه انتظار می‌رود شرکت کنندگان الگوریتم یا مدلی را ارائه کنند و با تحلیل داده‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، افرادی را که شانس موفقیت بیشتری دارند شناسایی کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند از هر روش و ایده‌ای که در حوزه یادگیری ماشین و پردازش زبان‌های طبیعی قرار می‌گیرد استفاده کنند.

مهلت ثبت‌نام در مسابقه ۲۳ بهمن ماه و مهلت ارسال نتیجه پیش‌بینی دوم اسفند ۹۸ است. همچنین در مراسمی در تاریخ ۱۰ اسفندماه در محل پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی نفرات برتر معرفی و جوایزی به آنها اعطا می‌شود.

طبق اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به سایت predicomp.ictrc.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۹۳۰۱۵۰ داخلی ۴۱۱ مهندس سبزعلیان تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

169 / 320 هوش مصنوعی انتخابات مجلس جهاد دانشگاهی شبکه اجتماعی تحلیل داده‌ یادگیری ماشین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هوش مصنوعی انتخابات مجلس جهاد دانشگاهی شبکه اجتماعی تحلیل داده یادگیری ماشین پیش بینی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،اسماعیل قزل سفلی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به شکل تمام الکترنیک برگزار می‌شود گفت: آموزش‌های لازم به مردم از طریق رسانه‌ها و در روز برگزاری انتخاباتهم توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای انجام می‌شود.
قزل سفلی گفت: دور دوم انتخابات در استان فارس برای تعیین سه کرسی باقیمانده شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد همزمان با دیگر نقاط کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.
او اظهار کرد: در دور دوم انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول در حوزه انتخابیه (شیراز و زرقان) و (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) رای داده‌اند و همچنین افرادی که در دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه کشور رای نداده باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در مرحله دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابات ۸۲۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۵۰۰ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.
قزل سفلی اظهار کرد: بر اساس ماده ۷۳ قانون انتخابات و در چارچوب هیات بررسی تبلیغات، امکانات، تسهیلات دولتی، اماکن، سالن‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی برای امر تبلیغات پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر ۷۰ سالن، هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و افزون بر ۳۵ هزار متر مربع مکان نیز برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها پیش بینی شده است.
او گفت: علاوه بر امکانات پیش بینی شده، هر یک از نامزد‌ها می‌توانند یک فیلم تبلغاتی ۲۰ دقیقه‌ای برای پخش از سیمای مرکز فارس آماده کنند.
رییس ستاد انتخابات فارس افزود: همچنین یک مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پیش بینی شده که طی سه روز بازپخش می‌شود.
قزل سفلی افزود: سه مناظره ۹۰ دقیقه‌ای نیز در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کمک به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، کمک می‌کند که مردم شناخت بیشتر و بهتری از نامزد‌ها داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: در دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه مذکور، برابر پیش بینی‌های انجام شده افزون بر ۱۵ هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و حوزه تامین امنیت شعب اخذ رای فعالیت و همکاری خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران