Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:52:39 GMT

جشنواره طرح نشاط در دشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۵۸۰۴

جشنواره طرح نشاط در دشتی برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در جشنواره طرح نشاط با قدردانی از مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستا گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نقشی مهم در توسعه پایدار روستاها دارد.

حمید زارعی افزود: ایجاد نشاط و شادابی در روستاها زمینه ساز ارتقای سلامت مردم این مناطق است.

وی ادامه داد: اجرای طرح نشاط اجتماعی می‌تواند تاثیر زیادی بر روحیه اهالی روستا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی بیان کرد: شادی حق همه‌ مردم است و خوشحالیم در قالب کاروان نشاط، شادی‌ آفرین برای مردم روستای لاور شرقی هستیم.

دهیار روستای لاور شرقی اظهار داشت: این روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتی است و جمعیتی بالغ بر یکهزار نفر در قالب ۳۰۰ خانوار دارد که در ۱۸ کیلومتری خورموج مرکز این واقع است.

مهدی محمدی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی در روستای لاور امکاناتی از جمله آب و برق و تلفن، ساختمان دهیاری، پاسگاه، کارخانه سیمان، خانه بهداشت، مدرسه ابتدایی،  پایگاه بسیج، شرکت تعاونی بوجاری بذر و طرح هادی اجرا شده‌است.

 وی بیان کرد: دهیاری و شورای اسلامی روستا علاوه‌بر فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی توجه ویژه‌ای نیز به برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی دارد.

در جشنواره نشاط برنامه‌های متعددی از جمله مسابقات ورزشی دارت، فریزبی، طناب کشی، ایستگاه اوریگامی و نقاشی، طراحی چهره روی صورت، موسیقی، سرود، نمایش، معرفی کتاب، شعرخوانی و دل نوشته و نقالی به اجرا در آمد و از برندگان مسابقات مختلف تقدیر شد.

روستای لاورشرقی شهرستان دشتی در۱۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اجتماعی و فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد برنامه های فرهنگی تلفن شادی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی روستای لاور طرح نشاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر اظهار داشت: پس از گذشت ۴۸ ساعت از وقوع سیلاب راه دسترسی ۱۰۰ روستا در نیکشهر همچنان مسدود است.

به گزارش تسنیم، حسنی اظهار داشت: به دلیل مسدود بودن راه‌های روستایی و صعب‌العبور بودن محورها، امدادرسانی در برخی از روستا‌های شهرستان نیکشهر با بالگرد انجام می‌شود.

فرماندار نیکشهر گفت: پس از گذشت ۴۸ ساعت از سیلاب در نیکشهر به دلیل نبود ابنیه فنی و ریزش کوه راه دسترسی ۱۰۰ روستا در نیکشهر مسدود است.

وی افزود: سیلاب در چندین نقطه از شهرستان به خطوط مخابراتی و خطوط انتقال برق آسیب وارد کرد که در حال حاضر بخش‌های بنت و ۱۸ روستای دهستان چاهان در خاموشی کامل و فاقد شبکه مخابراتی هستند.

حسنی گفت: به دلیل حجم بالای خسارت‌ها در حوزه راه، برق و مخابرات، امدادرسانی به روستا‌ها با مشکل مواجه شده است و در کانون‌های بحرانی امدادرسانی با بالگرد انجام می‌شود.

فرماندار نیکشهر ادامه داد: در منطقه عشایری هنزم و زیردان دو نفر گرفتار سیلاب شدند که پیگر بی‌جان آن‌ها توسط نیرو‌های مردمی پیدا شده است.

وی از تهدید سیلاب برای بیش از ۳۰ روستا خبر داد و گفت: سیل بند حفاظتی ۱۰ روستا در نیکشهر تخریب شده است و با تشدید بارش‌ها و یا سامانه جدید وضعیت این مناطق بحرانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب