Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم «روز بلوا» گفت: باید شجاعت داشت و از این دست فیلم‌ها ساخت. باید به حقوق جامعه و مردم ورود کرد. ساخت این فیلم‌ها شهامت می‌خواهد؛ دنبال فیلمی نباشید که با دیدنش فقط بخواهید بخندید.

داریوش ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون که در جشنواره فجر سی و هشتم نیز با بهروز شعیبی در فیلم سینمایی «روز بلوا» همکاری دارد، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا بیان کرد: من همیشه حرف دلم را به نفع مردم می‌زنم نه عده‌ای مخالف جامعه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون جز مردم کسی را نمی‌شناسم و همیشه کنار آنان هستم.

وی افزود: من بارها اعتقادم را در صحنه و جلوی همه اعلام کرده‌ام. می‌گویند شعار چیز بدی است؛ خب این جماعت همیشه مخالف، چرا خودشان مدام درحال شعار دادن هستند.

این بازیگر تأکید داشت: من سه شعار در زندگی‌ام داشته و دارم؛ همچنان که عبودیت خداوند، نوکری مردم و خدمت به فرهنگ جامعه‌ام، همه اعتقاد و مسیر زندگی و کاری من است.

ارجمند درباره فیلم «روز بلوا» نیز گفت: آنچه بهروز شعیبی در این فیلم خاص انجام داد، در جامعه روشن و قابل لمس است و وجود دارد. هرکسی در این ممکلت زندگی می‌کند، قطعا دلش برای این فیلم می‌تپد.

وی همچنین گفت: باید شجاعت داشت و از این دست فیلم‌ها ساخت. باید به حقوق جامعه و مردم ورود کرد. ساخت این فیلم‌ها شهامت می‌خواهد؛ دنبال فیلمی نباشید که با دیدنش فقط بخواهید بخندید.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران بهروز شعیبی داریوش ارجمند فیلم روز بلوا جشنواره فیلم فجر 98 روز بلوا فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی و برخی از اعضای هیات رئیسه این نهاد با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی سابقه طولانی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارد و بنیانگذار بسیاری از رویداد‌های مهم این حوزه بود ادامه داد: امید است این نهاد مجدد به آن دوره برگردد.

اسماعیلی با اشاره به سابقه انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری همچون تئاتر، فیلم و موسیقی دانشجویی توسط جهاددانشگاهی گفت: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها اقدامات فاخری در این زمینه انجام می‌داد که امیدواریم دوباره این فعالیت‌ها فعال شود.

وی افزود: جهاددانشگاهی باید در دانشگاه‌ها در کنار سایر بخش‌های ذیربط، در انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری مهمترین بازیگر باشد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه آماده انجام حمایت‌های لازم از طرح‌ها و برنامه‌های جهاددانشگاهی در حوزه هنر و فرهنگ هستیم گفت: در بودجه برای فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهیان اعتباراتی پیش بینی شده که آیین نامه آن برای سال ۱۴۰۳ در حال تصویب است که جهاددانشگاهی می‌تواند از ظرفیت‌های این آیین نامه استفاده کند، ما نیز آماده حمایت از طرح‌های فرهنگی و هنری دانشجویی جهاددانشگاهی هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ابلاغ تاسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور گفت: پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی نقش ویژه‌ای در تاسیس این شهر جهانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دولت زیرساخت‌های لازم را برای تاسیس این شهر جهانی آماده می‌کند ادامه داد: امیدوارم به کمک جهاددانشگاهی و سایر بخش‌ها یک کار جهادی در این حوزه اتفاق بیفتد.

اسماعیلی همچنین در رابطه با سخنان رییس جهاددانشگاهی پیرامون اقدامات این نهاد در حوزه تحقق شعار سال گفت: باید برای شعار سال پیوست فرهنگی تدوین شود که در حال انجام آن هستیم.

رییس جهاددانشگاهی نیز در این دیدار با تقدیر از برنامه‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سالی که گذشت بسیاری از رویداد‌های فرهنگی هنری و جشنواره‌ها با وجود تمام کارشکنی‌ها و تبلیغات منفی دشمنان با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی همچنین با اشاره به حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان دلاور و پرافتخار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت گفت: این اقدام ارزشمند باید به خوبی در رسانه‌ها تبیین شود که رسانه‌های جهاددانشگاهی فعالیت‌هایی را در این زمینه انجام داده‌اند.

مسلمی نائینی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری این نهاد گفت: برگزاری مسابقات ملی مناظره، نظرسنجی‌های مرکز افکارسنجی ایسپا، رویداد‌های فرهنگی، انتشار کتاب‌های این حوزه و... برخی از این اقدامات است که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی این حوزه درخواست حمایت برای برگزاری رویداد‌های تخصصی و انجام مطالعات تحقیقاتی داریم.

رییس جهاددانشگاهی به تدوین بسته سیاستی تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید توسط پژوهشگاه علوم انسانی و اجتماعی جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: این بسته برای دولت ارسال شده است که با ابلاغ از طرف دفتر ریاست جمهوری وزارت امور اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی می‌توانند از سیاست‌های پیشنهاد شده بهره‌مند شوند.

وی همچنین از ابلاغ تاسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور قددانی کرد و گفت: پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و دیگر بخش‌های فرهنگی جهاددانشگاهی آماده تحقق اهداف این شهر جهانی هستند.

مسلمی نائینی با اشاره به انجام تحقیقات علمی در زمینه فرهنگ و هنر در جهاددانشگاهی گفت: دفتر تخصصی فرهنگ و هنر در این نهاد در حال راه‌اندازی است.

رییس جهاددانشگاهی در این دیدار همچنین به برنامه‌ریزی برای برگزاری هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان توسط این نهاد اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند