Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مبارک‌قدم روز پنجشنبه اظهار داشت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که پیامک تایید برای شهر قزوین دریافت کرده‌اند، از ۱۶ تا ۲۵ بهمن ماه جاری و از ساعت ۹ الی ۱۳ جهت ارایه مدارک خود به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کنند.

دبیر شورای مسکن استان قزوین تاکید کرد: متقاضیان سایر شهرها و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان نیز که در این طرح ملی ثبت نام کرده و پیامک تایید خود را نیز دریافت کرده‌اند باید با توجه به مشخصات شهر محل ثبت نام، به آدرس اینترنتی http://tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir مراجعه کنند.

به گفته مبارک قدم، از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری نیز برای کسانی که در مدت مشخص شده موفق به مراجعه نشده باشند، مهلت تعیین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار داشت: افرادی که پیامک تایید ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن دریافت نکرده‌اند نیز می‌توانند از یکم تا ۱۰ اسفند ماه آینده اعتراض کتبی خود را به محل ثبت نام خود اعلام کنند.

مبارک قدم یادآور شد: با ایجاد ظرفیت‌های مناسبی که در حال انجام است، اسفندماه امسال مرحله دوم ثبت نام اقدام ملی مسکن با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی استان قزوین مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی استان قزوین مسکن وزارت راه و شهرسازی استان قزوین مسکن راه و شهرسازی استان طرح اقدام ملی مسکن استان قزوین پیامک تایید مبارک قدم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند

سلیمی مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران به حج عمره پس از ۹ سال دوباره از سر گرفته شده است و این کاروان ۸۵ نفره حج عمره را به مدت ده روز بجا خواهند آورد.

سلیمی با بیان اینکه مدت زمان سفر حج تمتع ۳۰ تا ۶۰ روز خواهد بود، افزود: ۸ کارون با جمعیت هزار و ۵۵ نفر راهی سفر حج تمتع خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن