Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص نقش ادیان توحیدی در پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  یکی از جنبه‌های اصلی انقلاب اسلامی و از مواردی که می‌شود به آن اشاره کرد نگاه اسلام و انقلاب اسلامی به سایر ادیان غیراسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: شاید بسیاری از افراد تصور می‌کردند که انقلاب اسلامی نگاه مثبتی نسبت به ادیان ندارد، اما بر اساس تعالیم قرآن نگاه اسلام و نگاه انقلاب اسلامی که بر پایه اسلام شکل گرفته همواره در کشور با ادیان توحیدی نگاهی مسالمت آمیز و برادرانه شده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: البته این نگاه مثبت بین ادیان توحیدی و انقلاب اسلامی دو طرفه  است؛ معتقدان به ادیان توحیدی در ایران به انقلاب اسلامی نگاه بسیارخوب دارند  و  همراه و همدل انقلاب هستند.

انصاری ادامه داد: ادیان توحیدی در به ثمر رسیدن انقلاب نقش داشتند، چون پایه انقلاب ما دین و خدا است و نقش ادیان توحیدی در ادامه مسیر انقلاب اسلامی به خوبی دیده می‌شود همانطور که نقش ادیان توحیدی در هشت سال دفاع مقدس و سازندگی ایران به خوبی قابل مشاهده است.


او عنوان کرد: انقلاب اسلامی به خاطر نگاه مسالمت آمیزی که با ادیان توحیدی داشته است باعث شده که تفکراتی که از گذشته‌ها علیه اسلام تبلیغ می‌کردند از بین برود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه مثبت انقلاب اسلامی بعنوان یک الگوی عملی بر ادیان توحیدی اثر داشته است و بسیاری از همراهی‌ها و همدلی‌های همه ادیان توحیدی در کشور ثمره این نگاه انقلاب بوده است، تا جایی که در شهر‌های مختلف کشور مردم مسلمان  همراه با سایر ادیان در کنار یکدیگر  زندگی می‌کنند.     انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادیان توحیدی انقلاب اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، محمد نورصالحی پیش از ظهر یکشنبه در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت مناسبت‌های ایام از جمله روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز زمین پاک اظهار کرد: همه مردم در پاک نگه داشتن محیط زیست وظیفه دارند و ما به عنوان مدیران و مسئولان شهری در حوزه‌های مرتبط مانند حمل و نقل پاک و ترویج انرژی‌های نو و…در تلاش هستیم که اقداماتی ویژه را انجام دهیم.

وی گفت: امیدواریم امسال قبل از رسیدن روزهای آلوده و مواجه شدن با تعطیلی‌ها، برنامه‌ریزی کرده و صنایع نیز آلایندگی خود را کاهش دهند، در این راستا کوچک‌ترین کاری که باید انجام شود برنامه‌ریزی برای انتقال صنایع آلاینده به شعاع قانونی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امیدواریم اقتدار سپاه روز افزون باشد و همان طور که اکنون نیز حامی مستضعفان جهان است، این نقش را ایفا کند.

وی ادامه داد: این روزها عملیات وعده صادق توسط سپاه و دیگر نیروهای نظامی کشور انجام شد و همین اقدام کافی بود برای اینکه قدرت ایمان و ایثارگری، اخلاص و شهادت طلبی را نشان دهد.

نورصالحی گفت: دشمنان در ابتدای انقلاب تصور می‌کردند ظرف یک هفته می‌توانند این انقلاب را از میان ببرند اما امروز کشورهایی که در سازمان ملل حق وتو دارند در مقابل اقتدار این نظام سر تعظیم فرو می‌آورند و نگران عملیات متقابل جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: بابت این انقلاب و تشکیل این نظام مقدس و سپاه پاسداران و بابت این اقتدار و قدرت بازدارندگی باید خداوند را شاکر باشیم و نشان این شکرگزاری خدمت صادقانه به مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بنا به مناسبت‌های اخیر، امروز در قرارگاه سپاه سیدالشهدا (ع) حضور پیدا می‌کنیم تا به نمایندگی از مردم از عزیزان سپاه پاسداران تقدیر به عمل آوریم.

وی در ادامه با اشاره به انتصابات اخیر در شهرداری گفت: در ابتدای سال هستیم و این انتظار و پیگیری وجود دارد که از روزهای خدمت باقی مانده بهترین استفاده صورت گیرد و مطالبه جدی و همیشگی شورای اسلامی شهر اصفهان این است که به صورت سریع وارد اجرای اقدامات و پروژه‌ها شویم. برخی موارد از یکی دو سال قبل آغاز شده و این مطالبه وجود دارد که این پروژه‌ها که در حوزه‌های مختلف عمرانی، بافت شهری، حمل و نقل، خدمات شهری و… است تا پایان سال به بهره برداری برسند.

نورصالحی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شورا در کمیته‌های نظارتی ملاقات مردمی است اما عمده کار این کمیته‌ها کنترل پیشرفت پروژه‌ها و برنامه‌های مناطق و تحقق برنامه و بودجه آن‌هاست، شورا انتظار دارد که امسال حوزه شهرسازی و دیگر بخش‌ها پرتلاش ظاهر شوند و سفره نوبت‌های طولانی بازدید جمع شود و خود اظهاری به صورت صحیح و با رعایت حفظ حقوق شهر تحقق پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم