Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی توضیحاتی ارائه داد و خبر سرمربیگری اسکوچیچ را رسماً اعلام کرد.

به گزارش آریا به نقل سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص حضور دراگان اسکوچیچ در فدراسیون فوتبال اظهار داشت:   فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته مذاکرات فشرده‌ای را با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی انجام داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، به دنبال عدم فراهم شدن شرایط جهت نهایی شدن امور مربوط به گزینه‌های داخلی و ضمن تشکر ویژه از همراهی این عزیزان و تأکید بر شایستگی آنان جهت به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی، فدراسیون فوتبال بلافاصله اقدام به تشکیل جلسه کمیته فنی کرد و به دنبال آن باب مذاکره با آقای دراگان اسکوچیچ را گشود. وی افزود:   بر این اساس، امروز اسکوچیچ در جلسه‌ای با حضور اعضا کمیته فنی شرکت کرد و برنامه‌هایش را ارائه داد. به دنبال برگزاری این جلسه و دیدگاه مثبت کمیته فنی و با اخذ نظر اعضای محترم هیئت رئیسه، آقای دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد. برنامه‌های مرتبط و آتی تیم ملی به زودی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان