Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پرسپولیس امروز با چند غایب نسبت به دیدار رفت در مقابل استقلال به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخپوشان پرسپولیس چند تغییر در نقل و انتقالات داشتند و علاوه بر آن، محرومیت شجاع خلیل زاده و تصمیم یحیی گل محمدی برای کنار گذاشتن مهدی عبدی، سبب شده تا فهرست این تیم نسبت به دربی رفت دگرگون شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تغییر اصلی به نیمکت بازمی‌گردد؛ جایی که گابریل کالدرون و دستیاران آرژانتینی و محسن سیدی جای خود را به یحیی گل محمدی، داوود فنایی و حمید مطهری داده‌اند.

پرسپولیسی ها همچنین در ترکیب اصلی نیز تغییراتی را خواهند داشت. براندائو جونیور مهاجم مازاد سرخ ها در ترکیب نخواهد بود، شجاع خلیل زاده به علت محرومیت بازی نمی‌کند و شاید سیامک نعمتی نیز فیکس نباشد. نکته جالب این است که محمدحسین کنعانی زادگان پس از سه بازی غیبت، امروز باتوجه به محرومیت شجاع به ترکیب می رسد تا دومین دربی خود را تجربه کند.

فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی دو غایب سرشناس دیگر در تیم پرسپولیس هستند. ماهینی البته در بازی رفت به میدان نرفت اما به هر حال در این تیم حضور داشت. احمدزاده هم که چند دقیقه وارد زمین شد و مشارکت فعالی در درگیری ها داشت نیز از پرسپولیس جدا شده و پیراهن فولاد را بر تن دارد.

مهدی عبدی گلزن دربی که یکی از جوان ترین بازیکنان تاریخ شهرآورد نیز محسوب می شود، با نظر یحیی گل محمدی از لیست ۱۸ نفره خارج شده و جای خود را به آنتونی استوکس داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دربی استقلال تیم پرسپولیس دربی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تماشاگران آلومینیوم اراک زودتر از بازی با پرسپولیس ظرفیت ورزشگاه خانگی خود را در دیدار مقابل استقلال تکمیل کردند و با وجود اینکه آبی پوشان هم هواداران خاص خود را داشتند، اما اراکی‌ها جو خوبی در استادیوم شکل دادند.

هواداران آلومینیوم با پرچم‌های بزرگی که این باشگاه دراختیارشان گذاشته بود و دودهای سبز و سفید رنگ، زیبایی خاصی به استادیوم امام خمینی (ره) اراک دادند و مشغول تشویق تیم محبوب خود بودند.

تصاویر عقاب صحرایی و همچنین عقاب دم سفید دریایی که بزرگترین عقاب ایران شناخته می‌شود و هر دو در تالاب شهر اراک هستند، روی پرچم‌های سبز و مشکی رنگ آلومینیوم درج شده بود تا فضاسازی زیبایی روی سکوها شکل بگیرد.

آلومینیومی‌ها در شرایطی که امیدوار بودند مثل دیدار برابر پرسپولیس، بعد از مسابقه مقابل استقلال هم جشن بگیرند، پس از سوت پایان بازی شاگردان سید مجتبی حسینی را تشویق کردند و از عملکردشان رضایت داشتند.

عکس: میثم میرزایی

دیگر خبرها

  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا
  • یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پرسپولیس؟
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • ویرا از گل محمدی جلو زد!
  • شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • پرسپولیس از جواد نکونام شکایت کرد
  • فوری: شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • پیشتازی آبی‌ها در دربی بیانیه‌نویسی؛ استقلال ۲- پرسپولیس یک