Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@14:01:09 GMT

رونمایی از ترکیب سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۷۷۲۸

رونمایی از ترکیب سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان

ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با نفت مسجد سلیمان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر می‌روند.
بر همین اساس ترکیب سپاهان لحظاتی پیش اعلام شد که طبق آن نسبت به بازی قبلی سجاد شهباززاده و علی قربانی به جای ولادیمیر کومان و کی‌روس استنلی به میدان رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب سپاهان به شرح زیر است:
پیام نیازمند، رضا میرزایی، امید نورافکن، محمد طیبی، علی مصلح، مهدی کیانی، سجاد شهباززاده، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و علی قربانی

کد خبر 409324

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفت مسجد سلیمان ترکیب سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان اینبار فقط جریم مالی شدند

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از تلخ ترین دیدارهای فصل برای سپاهان و هوادارانش مصاف برگشت برابر پیکان در ورزشگاه نقش جهان بود؛ دیداری که تصور می‌شد مورایس و شاگردانش بتوانند با یک پیروزی آسان از آن خارج شوند ولی وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد طلایی‌پوشان در میان بهت و حیرت هواداران‌شان با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کرده بودند و برایان دابو هم با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه بیرون رفته بود.

پس از پایان این مسابقه کمیته انضباطی مطابق با گزارش ثبت شده ناظر داوری و فدراسیون اقدام به جریمه هواداران اصفهانی کرد و به دلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز باشگاه سپاهان را 600 میلیون ریال جریمه کرد.

این حکم توسط کمیته استیناف پس از بررسی مجدد مورد تایید قرار گرفته و در شرح آن نوشته شده است: « با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد .رأی صادره قطعی است.» 

در طول فصل جاری هواداران سپاهان یکبار دیدار حساس تیم‌شان برابر آلومینیوم را با حکم کمیته انضباطی از دست دادند و از حضور در استادیوم محروم بودند و حالا بار دیگر رفتار هواداران این تیم با واکنش کمیته انضباطی مواجه شده و آنها اینبار ترجیح داده‌اند در این شرایط سخت به جریمه مالی بسنده کنند.

دیگر خبرها

  • جیلی گلکسی ئی5 ؛ رونمایی از یک شاسی بلند 1.3 میلیاردی (+تصاویر)
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • هواداران سپاهان اینبار فقط جریم مالی شدند
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • بازگشت مدافع محروم به ترکیب استقلال
  • طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم