Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تدوین طرحی که در آن صنوف تولیدی در ردیف کارخانه‌های صنعتی قرار می‌گیرند، گفت: با اجرای این طرح فضای تولید در کشور یکپارچه می‌شود. تاریخ انتشار: 15:01 - 17 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۹۹۸

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از شاتا، سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوین طرحی که در آن صنوف تولیدی در ردیف کارخانه‌های صنعتی قرار می‌گیرند اظهار کرد: در این طرح که آماده اجرا شده است، تمامی صنوف تولیدی می‎توانند از تسهیلاتی مشابه کارخانه‌های صنعتی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی در ادامه با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان‌ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: تمرکز این وزارتخانه تا ۲ سال آینده بر تکمیل و اجرایی کردن برنامه‌ها و طرح‌های نیمه تمام است.   زرندی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری تکمیل ۱۲ طرح نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد.   معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین ۲ طرح معدنی حوزه اکتشاف و ۲۹ طرح زیرساختی که از این تعداد ۲۲ طرح در حوزه شهرک‌های صنعتی و ۷ طرح در حوزه سازمان ایمیدرو در چهارمحال و بختیاری برنامه‎ریزی شده است.   زرندی، احیای واحد‌های تعطیل شده را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: این واحد‌ها می‌توانند از تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ بهره‌مند شوند در حالی که در چهارمحال و بختیاری از این ظرفیت بهره‌گیری لازم نشده است.   وی خاطرنشان کرد: از محل تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان‌ها سرمایه‌گذاری شده است و چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های آخر در این حوزه به شمار می‌رود.   بیشتر بخوانید اختصاص رتبه ۱۰ تولید فولاد به ایران   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت صنعت اخبار اقتصادی وزارت صنعت و معدن معاون طرح و برنامه وزارت صنعت چهارمحال و بختیاری معدن و تجارت نیمه تمام استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت

امین بسیم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو اثر تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی افزود: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز حضور دارند.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

بسیم عنوان کرد: نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب‌الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره چهار اثر از چهارمحال و بختیاری مورد بازبینی قرار گرفت که دو اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6087347

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری