Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:27:12 GMT

آغاز طرح اقدام ملی مسکن فارس با حضور وزیر راه

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۷۹۸۴

آغاز طرح اقدام ملی مسکن فارس با حضور وزیر راه

ایسنا/فارس به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان فارس ، عملیات اجرایی 1800 واحد مسکن طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس آغاز شد.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر و طی مراسمی و با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عنایت الله رحیمی، استاندار فارس، طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس برای احداث 1800 واحد مسکونی، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: 400 هزار واحد در طرح اقدام ملی تولید مسکن در کشور تا سال 1400 به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

محمد اسلامی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی تولید مسکن، اتفاقات خوبی افتاده است، افزود: اولاً کل زمین‌هایی که برای این طرح انتخاب شده زمین‌های مد نظر این طرح مرغوب بوده، در بافت شهر قرار دارد و از تاسیسات زیر بنایی و خدمات شهری برخوردار است.

او با بیان اینکه سهم مردم در این طرح حداکثری است، اضافه کرد: در خیلی از شهرها بر اساس ثبت نامی که انجام و تشخیص داده‌ایم که افراد واجد شرایط هستند، زمین را به صورت فردی و گروهی واگذار خواهیم کرد تا افراد با نظارت سازمان نظام مهندسی کار ساخت و ساز را انجام دهند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن، نهضت خانه سازی در کشور شکل گرفته است، ابراز امیدواری کرد که این موضوع شتاب بیشتری بگیرد و گفت: در شهرهای زیر 100 هزار نفر این طرح بر عهده بنیاد مسکن و در شهرهای بالای 100 هزار نفر دستگاه‌ها و شرکت های گوناگون طرف قرارداد راه و شهرسازی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن راه و شهر سازی محمد اسلامی بنیاد مسکن دهه مبارک فجر وزیر راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین، گفت: هر نوع معامله خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان ممنوع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، وهاب میزانی، اظهار داشت: تا زمان تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها غیرقانونی است.

وی افزود: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن (مشاوران املاک) در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین، خاطرنشان کرد: بر حسب گزارش‌های رسیده مردمی و مراجع نظارتی، برخی ها متاسفانه اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی در سطح استان می‌کنند که ضمن هشدار به این افراد، اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

میرزایی، گفت: در بسیاری از موارد این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد، لذا افراد باید توجه داشته باشند هر فرد ایرانی تنها یک‌ مرتبه می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

وی بیان کرد: این در حالی است که با توجه به ماده 23 قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده 19 آیین‌نامه اجرایی آن و همچنین ماده 3 آیین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع بوده و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس