Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اسکوچیچ می‌تواند در این شرایط سخت به تیم ملی ایران کمک زیادی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاظم فرهانی در نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اظهار داشت:

ذوب آهن همیشه جزو تیم‌های خوب لیگ بوده است. این یک تیم ریشه‌ای و قابل احترام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کاملا‌ً بازی‌های ذوب‌آهن را آنالیز کرده‌ایم و نقاط قوت و ضعف این تیم را می‌دانیم. به امید خدا با انگیزه‌ای که بازیکنان دارند فردا یک بازی خوب را به نمایش خواهیم گذاشت. امیدوارم بازی خوبی باشد, همانطور که گفتم واقعاً جایگاه واقعی ذوب‌ این نیست. مطمئناً بازی فردا خیلی سخت است.

کاظم فرهانی درباره وضعیت صنعت نفت عنوان کرد:

متاسفانه تیم ما مشکلات زیادی دارد اما می‌توانم بگویم در این مدت شرایط خیلی بهتر شده ولی با توجه به اینکه شرایط مالی باشگاه شرایط خوبی است بچه‌ها باید با بیشتر کار و تلاش کنند تا بتوانیم نقاط ضعف‌مان را رو به روز کمتر کنیم. شرایط مالی بدی داشتیم و اگر در زمان اسکوچیچ تیم را تقویت می‌کردیم الان وضعیت بهتر بود ولی شرایط مالی باشگاه اصلا خوب نیست. حمایت هواداران و همدلی بازیکنان باعث می‌شود تا کمبود‌ها را جبران کنیم.

مربی صنعت نفت ابراز داشت:

برای قهرمانی باید همه امکانات وجود داشته باشد که متاسفانه ما هنوز مشکلات زیادی داریم. جا دارد از مدیرمنطقه آزاد آبادان تشکر کنیم که اگر ایشان نبود معلوم نبود برای باشگاه چه اتفاقاتی رخ می‌داد. امیدواریم که مسئولین دست به دست هم دهند تا مثل تماشاگران از تیم حمایت کنند و بتوانیم این تیم خیلی را روانه بازی‌ها کنیم.

کاظم فرهانی درباره جدایی دراگان اسکوچیچ تصریح کرد:

او نیم فصل دوم مشکلات شخصی زیادی داشت و می‌خواست زودتر از تیم جدا شود. مدیریت باشگاه خیلی تلاش کرد تا اسکوچیچ از تصمیمش صرف نظر کند ولی متاسفانه هر چه اصرار شد ایشان تصمیمش را گرفته بود. البته اخیراً مشخص بود که او قادر نبود به تیم کمک کند و باشگاه هم به این نتیجه رسید که از تیم جدا شود. این اتفاق هم به نفع اسکوچیچ بود و هم به نفع باشگاه.

کاظم فرهانی با بیان اینکه اسکوچیچ سطح خیلی بالایی دارد, یادآور شد:

او در این شرایط سخت می‌تواند به تیم ملی ایران کمک زیادی کند.

مربی صنعت نفت ابراز داشت:

برای بازی فردا عبداله ناصری مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند ولی سایر بازیکنان آمادگی خوب دارند. مطمئن هستیم که روند خوب تیم ادامه داشته باشد. الان انگیزه بالایی برای تقابل با ذوب‌آهن داریم.

وی درباره اینکه بعد از جدایی اسکوچیچ تکلیف هدایت این تیم چه می‌شود, اشاره کرد:

فعلاً باشگاه درخواست داشته که کار با بهنام سراج و کمک من ادامه پیدا کند. فکر می‌کنم تا هفته‌های آینده مربی جدید مشخص خواهد شد ولی تا آن زمان ما کار را ادامه می دهیم و اگر تصمیم بر این شد که مربی دیگری اضافه شود ماهم تلاش می‌کنیم تا در کنار مربی جدید کار را پیش ببریم تا شرایط تیم خوب باشد.

کاظم فرهانی درباره اینکه صنعت نفت نیم فصل دوم را خوب آغاز نکرده, گفت:

یک علت این موضوع مشکلات مالی باشگاه است که گریبانگیر ما شده است و علت دیگر هم این بود که اسکوچیچ اواخر حضورش دو دل بود و بودن و نبودن‌های او باعث شده بود تا انگیزه از تیم گرفته شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن اسکوچیچ اسکوچیچ ذوب آهن صنعت نفت آبادان مربی صنعت نفت مربی صنعت نفت مالی باشگاه شرایط مالی هم به نفع ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: بازیکنان این تیم باوجود اینکه نتوانستن بازی با ایران را به نفع خودشان به پایان برسانند؛ اما همه تلاش خود را کردند. 

تیم ملی فوتسال افغانستان فردا در دومین بازی خود ساعت 13:30 به وقت کابل، به مصاف تیم ملی فوتسال کویت می رود.

دستیاران و بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان، همگی ساکن ایران هستند و تعدادی از بازیکنان در لیگ باشگاهی ایران بازی می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!