Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی روز پنجشنبه در گردهمایی گروه‌ها و فعالان جهادی طلاب خراسان رضوی در مشهد، گفت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی تنها مختص به یک کار نیست بلکه جهادگری آنان در تمام زمینه‌هاست.
او با گرامیداشت دهه مبارک فجر، ادامه داد: حقایق بسیاری در انقلاب اسلامی وجود دارد که با تصویر و صدا نمی‌توان آن را به درستی به نسل جدید منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه نسل جوان از آگاهی و بصیرت بسیار برخوردار است، گفت: با وجودی که این نسل در ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس حضور نداشته، اما افرادی با بصیرت و روشنفکر هستند.

آیت الله علم الهدی افزود: ایثارگری در نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیز به خوبی نهادینه شده که این امر سبب ماندگاری این نظام الهی است.   او با بیان اینکه انقلاب‌های بسیار در جهان به وجود آمده است، تصریح کرد: هیج انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران نیست، زیرا فرایند آن با قدرت تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مسئله خدا و دین از صحنه زندگی مردم حذف شده بود که با روی کار آمدن این نظام الهی بار دیگر در دکترین سیاسی دنیا مطرح شد.   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه فجر ائمه اطهار دفاع مقدس ولی فقیه در خراسان رضوی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدیریت‌های برق شهرستان‌های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت جام میزبان برگزاری این دوره از مسابقات هستند که نخستین روز از این رقابت‌ها در تربت حیدریه برگزار شد.

محمدحسین مقدسان افزود: نمایندگان دفاتر بازرسی، ایمنی، آموزش و روابط عمومی در این دوره از مسابقات حضور داشته و داوری این مسابقات را برعهده دارند.

وی گفت: برگزاری نخستین روز از این مسابقات به میزبانی مدیریت برق تربت حیدریه با حضور هفت گروه از سیمبانان شهرستان‌های مه ولات، رشتخوار، تربت حیدریه (۲ گروه)، زاوه و گناباد انجام گرفت که گروه دوم مدیریت برق تربت حیدریه بیشترین امتیاز را کسب کرد.

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: هر گروه از شهرستان‌های خراسان رضوی شامل ۲ سیمبان است که در مجموع مهارت سیمبان‌های مدیریت‌های برق استان در نصب کنتور‌های تکفاز در این مسابقه ارزیابی می‌شود.


دیگر خبرها

  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی