Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: ثبت نام کاروان‌های دانشجویی دانشگاه کردستان برای اعزام به اردوی راهیان نور از ۲۳ بهمن‌ ماه آغاز خواهد شد.

محمدرضا نوشادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اعزام کاروان‌های دانشجویی به راهیان نور گفت: ثبت نام کاروان‌های دانشجویی دانشگاه کردستان از ۲۳ بهمن ماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوشادی اضافه کرد: پروسه ثبت نام دانشجویان دانشگاه برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور تا ۱۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان ابراز کرد: محدودیتی برای تعداد ثبت نامی‌ها نداریم و قرار است دانشجویان خواهر و برادر در قالب کاروان به این اردو اعزام شوند. این اردو اواخر اسفندماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه کردستان راهیان نور دانشجویی اعزام راهیان نور بسیج دانشجویی کردستان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان کاروان های دانشجویی ثبت نام کاروان راهیان نور ۲۳ بهمن ماه آغاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه کاروان از سیستان و بلوچستان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این سفر پس از نه سال وقفه از سر گرفته می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • اعزام سه کاروان از سیستان و بلوچستان به حج عمره
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد