Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی، در ادامه سفر خود به استان فارس که در ششمین روز از دهه فجر انجام شد، پنجشنبه به شهرستان داراب عزیمت کرد و در حاشیه آیین افتتاح ۱۰ کیلومتر از جاده داراب به زرین‌دشت در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: امیدواریم با بهره‌برداری از این بزرگراه‌ها بخشی از مشکلات مردم این استان در حوزه راه برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سفر در صحبت‌های مردم و مسوولان استان فارس، مشکلاتی در زمینه اسناد مالکیت، زمین، تقاطع‌های غیر همسطح و... مطرح شد که این مسایل با توجه به پراکندگی روستاها، شهرها و همچنین جمعیت زیاد این استان باید با همراهی استاندار فارس حل شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در مورد وضعیت راه‌های شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت که در جنوب شرقی این استان قرار دارند، گفت: این ۲ شهرستان برای دولت و استان فارس مهم هستند و از این رو در تقسیم اعتبارات جایگاه قابل توجهی دارند.
اسلامی اضافه کرد: در سفر امروز (هفدهم بهمن) از مجموع مسیر 26 کیلومتری جاده داراب به زرین‌دشت، ۱۰ کیلومتر آن با صرف هزینه 200 میلیارد ریال افتتاح و همزمان عملیات ساخت ۱۶ کیلومتر مابقی این راه با اعتبار 430 میلیارد ریال آغاز شد.

وی ادامه داد: ۲ طرح مصوب، تاسیس فرودگاه و راه اندازی خط راه آهن شهرستان داراب نیز پس از تکمیل مطالعات و همچنین تخصیص اعتبار، وارد مرحله نهایی و اجرایی خواهد شد.

جعفر زاهدی دره شوری، مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس هم که در این آیین حضور داشت به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر بیشترین عملیات راهسازی در شهرستان‌های این استان در شهرستان داراب به طول ۶۱ کیلومتر و اعتبار یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در دست احداث است. 

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری و شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی آباد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح طرح داراب فارس دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح طرح داراب فارس دهه فجر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح طرح داراب فارس دهه فجر شهرستان داراب راه و شهرسازی استان فارس زرین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است

محمدهادی ایمانیه در حاشیه جلسه بررسی مصوبات سفر اول و دوم هیات دولت به استان فارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، اعتبارات سفر نخست هیات دولت افزود: اعتبارات مصوب سفر دوم در مجموع افزون بر ۴۰ هزار میلیارد ریال در مقابل ۱۹ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر اول است که تمام استان را نیز شامل می‌شود.

او، با اشاره به پیگیری مصوبات سفر اول و دوم دولت به فارس در موضوعات مربوط به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت که تصویب و توسط دولت ابلاغ شده ادامه داد: پروژه‌هایی که هم در سفر اول و هم سفر دوم به استان تعریف شده همه در جهت رفاه و آسایش مردم و حل مشکلات مردم در حوزه‌های مربوط به بهداشت، درمان و سلامت، ورزش، مدارس، روستا‌ها و به ویژه مناطق محروم است.

ایمانیه اظهار کرد: از ویژگی‌های سفر دولت به استان آن قسمت که مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت است اینکه آنچه که به عنوان صورت وضعیت فعالیت‌هایی که در استان اتفاق می‌افتد به سرعت ارسال و تامین اعتبار می‌شود. 

استاندار فارس گفت: امسال در برنامه هفتم توسعه بنا شده که سه درصد از تولید نفت و گاز هر استان به آن استان اختصاص یابد و امیدواریم با این مصوبه جدید مردم استان فارس بیشتر از منابع نفت و گاز خودشان بهره‌مند شوند.

ایمانیه افزود: استان فارس با توجه به منابعی که در حال اکتشاف است، به تدریج در حال تبدیل شدن به استان اول تولید گاز کشور است.

او اظهار کرد: قسمتی از اعتبارات وزارت نفت در بزرگراه شیراز- کوار- فیروزآباد - جم – عسلویه، بزرگراه شیراز- جهرم - لار – بندرعباس، بزرگراه شیراز – فسا- داراب – بندرعباس و بزگراه شیراز - کازرون - کنارتخته و بوشهرهزینه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است