Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.   کشف ۱۶ فقره سرقت در شهرستان نکا   سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده‌ای ویژه تشکیل و در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوافزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، ۳ سارق سابقه دار را در حوزه استحفاظی شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهمان در بازجویی‌ها تاکنون به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف یک و نیم تن  چوب قاچاق چوب در سوادکوه   سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت:مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان در حال حمل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک و نیم تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ خادمی گفت: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق‌ای منزل در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ آزادی گفت: با هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر شد و در بازجویی‌ها تاکنون به ۳ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اقرار کرد.

کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در رامسر
سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در راستای حفظ منابع ملی و در اجرای طرح مبارزه با قاچاق چوب، ماموران گشت انتظامی این فرماندهی موفق به شناسایی یک قاچاقچی چوب در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی خودروی متهم را حین حمل چوب در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان متوقف کردند.

سرهنگ قیصری گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک تن چوب قاچاق به ارزشی بالغ بر ۴ میلیون ریال کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت موتور سیکلت چوب جنگلی قاچاق مرجع قضایی فرمانده انتظامی شهرستان فقره سرقت در شهرستان پس از تشکیل پرونده ۱۶ فقره سرقت شهرستان نکا کردند سرهنگ چوب قاچاق قاچاق چوب معرفی شد تن چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرگرد مهدی سمنگانی گفت: : در پی اعلام منابع و مخبرین مبنی بر دیو مقادیر زیادی چوب تاغ در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی لجران به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس از محل مقدار ۲ تن معادل ۲۰۰ اصله درخت که در چندین نقطه دیو شده بود کشف و  این محموله به اداره منابع طبیعی شهرستان گرمسار تحویل داده شد.شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در پایان با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی در خصوص شناسایی و دستگیری متهمان در این خصوص گفت: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان خواهد ایستاد.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد