Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) ویژه برنامه گرامیداشت شهید سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در رواق حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های متعددی ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) تدارک دیده شده که همه آن‌ها طبق برنامه در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شنبه 19 بهمن‎ ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «فجر سلیمانی» در راستای گرامیداشت شهید سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در رواق حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده که با حضور خدمه خواهر و خانواده شهدای مدافع حرم راس ساعت 9:30 برگزار می‌شود.

ادای احترام جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ‌به مقام شامخ ‌شهید سلیمانی + فیلم‌امام جمعه مشهد: اخلاص و خدمت جهادی دو ویژگی بارز شهید سلیمانی بود‌انتخابات در پرتو گفتمان سلیمانی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تاکید کرد: حضور در این مراسم برای عموم بانوان آزاد است و در حاشیه مراسم برای کودکان نیز برنامه جوانه‎های معرفت تدارک دیده شده تا والدین بتوانند کودکان خود را به آنجا بسپارند و از برنامه بهره¬مند شود.

شریعتی‌نژاد خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان به ایراد سخنرانی و مداحان به روضه خوانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/281/ ع

R41347/P1494/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رواق حضرت زهرا س شهدای مقاومت تدارک دیده شده برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم

آیین تشییع باشکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور پر شور مردم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تشییع با شکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان صبح امروز با حضور پر شور مردم شهیدپرور، سعید ایرانمنش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در شهر اختیارآباد برگزار شد.

شهید محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان حضور داشت که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود.

این نوجوان 13 ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمانتعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به 97 شهید رسید

لازم به ذکر است، شهید محمدمهدی ایرانمنش به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حضور داشت که پدر این نوجوان نیز در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیده است.

به گزارش تسنیم، در انفجار تروریستی روز 13 دی‌ماه 1402 در نزدیکی گلزار شهدای کرمان تعداد زیادی از زائران چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در مسیر گلزار شهدای کرمان به خاک و خون کشیده شدند؛ در این حادثه که 2 بمب انتحاری در میان مردم و زائران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منفجر شد تاکنون 97 شهید برجا گذاشته است که در میان شهدا تعداد زیادی کودک، نوجوان و دانش‌آموز وجود دارد.

.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود