Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@01:05:57 GMT

ساخت ۳۳ سد جدید تا پایان دولت تدبیر و امید

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۱۲۷۳

ساخت ۳۳ سد جدید تا پایان دولت تدبیر و امید

آذربایجان غربی معاون آب و آبفا وزارت نیرو گفت: ۳۳ سد جدید تا پایان دولت تدبیر و امید در کشور ساخته می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، قاسم تقی زاده خامسی امروز ۱۷ بهمن ماه در آئین معارفه مدیران عامل شرکت آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب استان،با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی ۱۹ سد ملی در کشور وجود داشت که هم‌اینک به ۱۸۲ سد افزایش یافته‌است، اظهار کرد: از  ۱۸۲ سد موجود، ۳۷ سد در دولت تدبیر و امید ساخته شده که ساخت ۳۳ سد دیگر نیز تا پایان دولت تدبیر و امید در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده بااشاره به افتتاح تصفیه خانه آب شرب سلماس به عنوان صدو پنجاهمین تصفیه خانه کشور بیان کرد: تصفیه‌خانه آب شرب سلماس با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان که ازاین میزان ۳۷ میلیارد تومان آورده بخش خصوصی است، امروز بهره برداری شد. 

وی با بیان اینکه اوایل انقلاب ۲۷ تصفیه خانه آب شهری در کشور وجود داشت، تصریح کرد: امروز صد و پنجاه تصفیه خانه شهری در کشور وجود دارد که تا پایان دولت ۲۷ تصفیه خانه آب شرب شهری دیگر نیز ساخته می شود. 

معاون وزیر نیرو در امور آبفا اظهار کرد: قبل از انقلاب فقط ۴ تصفیه‌خانه فاضلاب شهری وجود داشت که در حال حاضر به ۲۳۲ واحد فاضلاب شهری رسیده است که هدفگذاری برای ساخت ۶۲ تصفیه خانه جدید فاضلاب شهری در دولت تدبیر و امید نیز انجام شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی وزارت نیرو وزیر نیرو دولت تدبیر و امید آبفا شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ساخت سد قاسم تقی زاده خامسی تا پایان دولت تدبیر و امید تصفیه خانه آب شرب کشور وجود فاضلاب شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ متصل نبودن یک خانه مسکونی به فاضلاب شهری سبب فرو نشست بخشی از یک ملک مسکونی شد.

صاحب خانه می‌گوید شاهد تخریب قسمتی از خانه تخریب بودیم و برای پیگیری موضوع نزد عسگری شهردار منطقه دو و سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اراک رفتیم.

عسگری گفت: علت نشست حیاط ملکی در خیابان رودکی، نشست و فروریختن چاه فاضلاب ملک مذکور است. البته قنات این محل ریزش نداشته است.

بیگی مدیر شرکت آب و فاضلاب شهر اراک با اشاره به قدمت بالای این ملک گفت: متاسفانه این ملک به فاضلاب شهری متصل نبوده و دچار فرونشست شده است.

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب