Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان

ورزشگاه: شهید بهنام محمدی

تماشاگر: حدود هزار نفر

اخطار: میثم نقی زاده (دقیقه ۶۹) از نفت مسجد سلیمان؛ علی مصلح (دقیقه ۶۶)، ولادیمیر کومان (دقیقه ۶۸)، سجاد شهباززاده (دقیقه ۳+۹۰) از سپاهان

نفت مسجد سلیمان: احمد گوهری، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، سعید کریمی (۷۰- مهدی رستمی)، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، صادق صادقی، حسین ابراهیمی، احمد الجبوری (۶۷- امید سینک) و احسان تأییدی (۴۶- سجاد جعفری)

سرمربی: مهدی تارتار

سپاهان: پیام نیازمند، رضا میرزایی، امید نورافکن، محمد طیبی، علی مصلح (۷۸- مهدی ترکمان)، مهدی کیانی، سجاد شهباززاده، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی (۶۳- محمد الغسانی) و علی قربانی (۴۶- ولادیمیر کومان)

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: محمد حسین ترابیان

شرح بازی:

سپاهان در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رفت که دو تغییر در ترکیب اولیه خودش می‌دید، یکی اجباری که بازی کردن علی قربانی به جای کی‌روس استنلی بود که به دلیل ۴ اخطاره بودن این دیدار را از دست داده بود و دیگری که اجباری نبود بازی کردن سجاد شهباززاده به جای ولادیمیر کومان بود که در بازی قبلی نمایش پر انتقادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان اما بازی را برابر نفت خوب آغاز کرد و این تیم از ابتدای بازی با در دست گرفتن توپ و میدان توانست یکی دو موقعیت خوب ایجاد کند که بی دقتی قربانی مانع گلزنی سپاهانی‌ها شد.

نفت مسجد سلیمان اما در یک ربع پایانی بازی توانست خود را از زیر فشار سپاهان رها کند و با در دست گرفتن بازی یک موقعیت بسیار خطرناک ایجاد کند اما درخشش نیازمند نگذاشت تیم میزبان در نیمه نخست پیش بیفتد.

در نیمه دوم امیر قلعه نویی، مهاجم خود یعنی علی قربانی که در نیمه نخست نمایش جالبی نداشت از بازی بیرون آورد و در ادامه محمدرضا حسینی که او هم روز خوبی را نداشت با الغسانی، مهاجم جدید سپاهان تعویض کرد اما این تغییرات هم موجب بهتر شدن روند سپاهان نشد و در نیمه دوم دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند.

سپاهان البته در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با به زمین آمدن ترکمان شکل هجومی‌تری گرفت و چند موقعیت خوب هم ایجاد کرد اما مثل بازی خارج از خانه قبلی، سپاهان نتوانست دروازه حریف را باز کند تا در روزی که رقیب آنها در دربی تهران متوقف شده بود نتواند از لغزش پرسپولیس استفاده کند و اختلاف خود را کمتر کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۹- ارسال کرنر سروش رفیعی در تیر دوم فرصت خوبی را برای گلزنی سپاهان فراهم آورد اما ناهماهنگی مهاجمان این تیم مانع گلزنی شاگردان قلعه نویی شد.

دقیقخ ۲۲- ارسال مصلح به مرکز محوطه جریمه فرصت گلزنی عالی را برای قربانی فراهم کرد اما ضربه سر بی دقت قربانی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹- با اشتباه قربانی توپ در اختیار حسین ابراهیمی قرار گرفت و او پشت به محوطه جریمه سپاهان با یک چرخش و ضربه خطرناک دروازه سپاهان را تهدید کرد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳- ارسال بازیکنان نفت درون محوطه جریمه سپاهان نزدیک بود با ناهماهنگی مدافعان سپاهان تبدیل به گل شود اما درخشش نیازمند مانع گلزنی نفتی‌ها شد.

دقیقه ۵۵- شوت محکم و خطرناک کومان را گوهری از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۵- شوت خطرناک نورافکن را احمد گوهری با شیرجه‌ای عالی دفع کرد.

دقیقه ۸۹- شوت خطرناک مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه را احمد گوهری با جاگیری مناسب مهار کرد.

دقیقه ۹۰- شوت زمینی محمد محبی از سمت راست درون محوطه جریمه با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

این ششمین بازی متوالی خارج از خانه سپاهان بود که این تیم نتوانست میزبان خود را شکست دهد.

بهترین بازیکن:

احمد گوهری، دروازه بان نفت مسجد سلیمان با چندین مهار خوبی که در این بازی داشت بهترین بازیکن میدان بود.

کد خبر 409341

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم های نفت مسجد سلیمان و سپاهان دروازه به بیرون رفت سجاد شهباززاده ولادیمیر کومان خارج از خانه محوطه جریمه علی قربانی مانع گلزنی احمد گوهری قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امشب، لیورپول در ورزشگاه گودیسون پارک مقابل اورتون قرار گرفت. در حالی‌که کمتر کسی انتظارش را داشت، شاگردان شان دایش با غافلگیر کردن قرمزها آنها را با دو گل شکست دادند.

ویدئو: 330937

بازی با برتری اورتون آغاز شد. آنها در دقیقه ۷ روی برخورد کالورت لوین و آلیسون بکر به یک پنالتی رسیدند اما چون مهاجم اورتون در آفساید قرار داشت، پنالتی رد شد.

لحظاتی بعد ضربه خطرناک نونیز را گادفری به زیبایی از روی خط بیرون کشید.

در دقیقه ۱۳ ضربه برنتویت با اختلاف نسبتاً زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد کالورت لوین با ضربه سر دروازه مهمان را تهدید کرد اما آلیسون با سیوی فوق‌العاده توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۲۷ روی اشتباهات پی در پی بازیکنان لیورپول، توپ در سمت چپ محوطه به برنتویت رسید و او در حالی‌که ضربه‌اش با سیو ناقص آلیسون مواجه شد، توانست به گل اول برسد.

در دقیقه ۳۵ ضربه نونیز را پیکفورد به زیبایی با پا دفع کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول لیورپول فشار حملاتش را بیشتر کرد اما مدافعان اورتون عالی ظاهر شدند تا میزبان با برتری به رختکن برود.

در دقیقه ۴۸ سانتر رابرتسون به فن‌دایک رسید اما ضربه سر او را پیکفورد مهار کرد.

هفت دقیقه بعد شوت از راه دور و محکم ادریسا گیه را آلیسون به زیبایی هر چه تمام‌تر دفع کرد.

در دقیقه ۵۸ روی سانتر مک‌نیل، کالورت لوین با پروازی بلند با ضربه سر دروازه آلیسون را برای بار دوم باز کرد.

دقایقی بعد برنتویت می‌توانست اختلاف را به ۳ برساند اما ضربه سرش با فاصله‌ای کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک و فنی لوئیز دیاز به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و دفع شد.

لحظاتی بعد سانتر آرنولد در محوطه جریمه به صلاح رسید اما ضربه ناامیدکننده او با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در ادامه اورتون بازی را مدیریت کرد و لیورپول نتوانست هیچکدام از گل‌های خورده را جبران کند تا درنهایت بازی با نتیجه ۲-۰ خاتمه یابد.
لیورپولی‌ها با این شکست با همان ۷۴ امتیاز و فاصله سه امتیازی تا آرسنال صدرنشین، در رتبه دوم ماندند.

دیگر خبرها

  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • تولید زباله فضایی هند صفر می‌شود
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟