Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تند و تیز قرمزها از زمان انتقال به آنفیلد، بیش از هر بازیکنی در لیگ برتر روی گل‌ها تاثیر گذار بوده است. 

طرفداری- از شروع فصل 18-2017 لیگ برتر، هیچ بازیکنی به اندازه محمد صلاح روی گل‌ها و پاس گل‌های لیگ برتر تاثیر گذار نبوده است.

وینگر مصری قرمزها که در پایان فصل گذشته به طور مشترک با سادیو مانه و پیر امریک اوبامیانگ آقای گل لیگ برتر شد، در فصل جاری طی 22 بازی لیگ برتری 14 گل زده و 6 پاس گل فرستاده است تا به طور مستقیم روی 20 گل (یک سوم) از مجموع شصت گل تیمش در این رقابت‌ها تاثیر گذار بوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع گل‌ها و پاس گل‌های او در طول سه فصل اخیر، بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر بوده است. 

بازیکنانی که بیشترین مجموع گل و پاس گل را در لیگ برتر داشته‌اند (آمار از فصل 18-2017 به بعد) محمد صلاح (92) سرخیو آگوئرو (75) رحیم استرلینگ (68) هری کین (66) جیمی واردی (64) پیر امریک اوبامیانگ (57)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر تاثیر گذار روی گل ها پاس گل فصل 18 2017

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس

بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت قهرمانی این دوره از مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده است و به نظر می‌رسد با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس تهران عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کنند.

به نقل از ایرنا، این دو تیم در حالی با یکدیگر در حال رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

این در شرایطی است که با پیگیری‌ها مشخص شده است برخی از تیم‌های مطرح لیگ برتری به دنبال جذب این بازیکنان در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر هستند اما نکته جالبه توجه آنجاست که دو نفر از بازیکنان این تیم‌ها که عضو تیم ملی ایران نیز هستند در اقدام عجیبی با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت باشگاه خود در تلاش‌اند تا برخی از ستاره‌های تیم پرسپولیس را به تیم مدنظر خود ببرند و در همین راستا مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر خود داشته اند. همین موضوع سبب شده تا موضوع تمدید قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس از سوی باشگاه با مشکل جدی روبه‌رو شود.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید
  • اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!
  • باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین
  • منچستریونایتد و ثبت رکورد منفی تاریخی؛ 574 شوت دریافتی در یک فصل!
  • برتری پرگل منچستر سیتی و صعود به صدر جدول لیگ برتر انگلیس