Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@07:37:09 GMT

حیدری: باید به دبیر فرصت کافی داده شود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۲۰۹۰

حیدری: باید به دبیر فرصت کافی داده شود

خبرگزاری میزان- پیشکسوت کشتی گفت: از آنجایی که علیرضا دبیر تازه آمده باید به او فرصت کافی داده شود تا برنامه‌هایش را اجرا کند. تاریخ انتشار: 01:01 - 18 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۵۳۸

علی اکبر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص مراسم آیین پهلوانی سرود بزرگداشت جهان پهلوان تختی که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: کارهای زیبا همیشه باعث خوشحالی می‌شوند و لازم است از صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک که از آغاز مسئولیتش تاکنون به همراه همکاران قهرمانش دست به دست هم دادند تا گامی در جهت پیشرفت ورزش و ارج نهادن به جایگاه قهرمانان بگذارد تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک زمانی موهای من سیاه بود و به همراه هم تیمی‌هایم در مسابقات مختلف کشتی می‌گرفتیم و اکنون که همه موهایم سفید شده، وقتی به چنین مراسمی دعوت می‌شوم و دوستان قدیمی‌ام را می‌بینم خوشحال می‌شوم و روحیه می‌گیرم. امیدوارم این برنامه‌ها ادامه داشته باشد.

پیشکسوت کشتی در خصوص وضعیت کشتی گفت: از آنجایی که علیرضا دبیر تازه آمده باید به او فرصت کافی داده شود تا برنامه‌هایش را در فدراسیون کشتی اجرا کند. او خودش قهرمان این رشته ورزشی بوده و به خوبی می‌داند که برای رسیدن به موفقیت چه کارهایی باید انجام بدهد. امیدوارم در المپیک حضور موفقی داشته باشیم و شاهد برافراشته شدن پرچم پرافتخار کشورمان در سالن برگزاری مسابقات باشیم.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: قبلا تندیس من را ساخته و در این موزه قرار داده‌اند و بعد از صحبت‌هایی که صالحی‌امیری با من داشت ان‌شاءالله قرار است به زودی مدال‌هایم را به این موزه اهدا کنم تا مورد بازدید عموم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اعلام ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای قهرمانی آسیا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا دبیر علی اکبر حیدری علیرضا دبیر صالحی امیری فرصت کافی داده شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی کاوه از کسب ۲سهمیه المپیک

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران ابراز امیدواری کرد تنها سهمیه باقی مانده این تیم برای حضور در المپیک پاریس هم کسب شود.

به گزارش مشرق، تیم ملی کشتی آزاد ایران تاکنون توانسته است ۵ سهمیه برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کند و در حالی که امیدوار بود در مسابقات گزینشی قرقیزستان ۶ سهمیه خود را کامل کند، احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم موفق به این مهم نشد تا در مسابقات استانبول احتمال کسب این سهمیه باقی بماند.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مورد کسب دو سهمیه المپیک گفت: به مردم تبریک می گویم به خاطر کسب دو سهمیه در کشتی آزاد. امیدواریم فرنگی هم دو سهمیه را بگیرد تا کادر فنی بتواند برای حضور در المپیک برنامه ریزی کند.

وی در مورد ۵۷ کیلوگرم و احتمال کسب سهمیه گفت: ما پیش بینی لازم برای این وزن را کرده بودیم و احتمال دادیم اگر در قرقیزستان سهمیه کسب نشد کدام کشتی گیر به ترکیه برود. براساس مسابقات قهرمانی کشور علیرضا سرلک را برای ترکیه نگه داشته ایم. ما در این وزن چند جوان داریم که به سطح بالا نرسیده اند. فکر می کنم برای آینده باید برنامه خاصی برای اوزان پایین داشته باشیم. باید تعداد کشتی گیر را بررسی کنیم و برای آینده کارهای خوب بکنیم.

وی در مورد عملکرد احمد محمدنژاد جوان گفت: اختلاف او با حریفش ۱۰ امتیاز نبود اما وقتی چهار امتیاز اول را داد دیگر نتوانست برگردد و کشتی از دست او در رفت و یکطرفه بازنده شد. جوان باید به فکر رفتن به وزن بالاتر باشد.

محسن کاوه در مورد اعزام نفرات به المپیک گفت: یونس امامی حقش بود که به المپیک برود. آذرپیراه هم استرس انتخاب شدن داشت وگرنه از این بهتر خواهد بود. ما باید خوب کار کنیم و مسوولان هم باید حمایت کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
  • ارزیابی کاوه از کسب ۲سهمیه المپیک
  • آذرپیرا المپیکی شد + فیلم
  • آذرپیرا المپیکی شد
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود