Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:40:52 GMT

برگزاری لیگ عنوان فورتنایت برای کنسول PS4

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۳۷۲۰

برگزاری لیگ عنوان فورتنایت برای کنسول PS4

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپیک گیمز به واسطه عرضه انحصاری عنوان Fortnite در فروشگاه خود توانسته است در مدتی بسیار کوتاهی به محبوبیت بسیار خوبی بین گیمر‌ها دست پیدا کند؛ عنوان Fortnite یکی از عناوین سبک بتل رویال است که به نوعی رقیب اصلی بازی PUBG به شمار می‌آید و به دلیل رایگان بودن توانسته است گیمر‌های زیادی را جذب خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این بازی از قابلیت کراس پلی نیز پشتیبانی می‌کند و از آنجایی که این بازی برای تمامی پلتفرم‌ها در بازار عرضه شده است گیمر‌ها می‌توانند به صورت آنلاین و بدون توجه به نوع پلتفرم یا گوشی هوشمند آن‌ها با یکدیگر به اجرای بازی بپردازند.

شرکت سازنده در بازی Fortnite به طور دائمی مسابقاتی برگزار و در انتهای هر مسابقه جوایزی بسیار بزرگ به گیمر‌ها اهدا می‌کند؛ اما این شرکت چند وقتی است که لیگ‌های کنسولی در بازی خود اجرا می‌کند به این صورت که این لیگ‌ها صرفا در کنسول خاصی برگزار می‌شوند و گیمر‌های سایر کنسول‌ها توانایی ورود به این لیگ‌ها را ندارند. در حال حاضر لیگ‌های کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوتر برگزار شده‌اند و بالاخریه نوبت به کنسول PS4 رسیده است.

بر اساس اعلام اپیک گیمر این لیگ قرار است در ۱۵ و ۱۶ ماه فوریه سال جاری برگزار شود و تمام گیمر‌هایی که سطح بازی آن‌ها بالاتر از ۱۵ باشد توانایی ورود به این لیگ را خواهند داشت. طبق اعلام اپیک گیمز، این شرکت حدود ۱ میلیون دلار جایزه برای ۴۰۰۰ نفر برتر این لیگ در نظر گرفته است و باید گیمر‌ها در دوره‌ای سه ساعته با یکدیگر مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید: مشخصات هدست VR لنوو اعلام شد

از جوایز دیگر موجود در این تورنومنت می‌توان به اهدا یک اسپری خاص در بازی برای گیمر‌هایی که بالاتر از ۵۰ درصد از لیگ دست پیدا کنند، اهدا کلنگ سفارشی سازی شده برای افرادی که به بالاتر از ۷۵ درصد از تورنومنت دست پیدا کنند و لباس جدید به افرادی که بالاتر از ۹۵ درصد از تورمنت را پشت سربگذارند تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی فورتنایت دست پیدا گیمر ها لیگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران

به گزارش همشهری آنلاین؛ کم کم به شب های قدر نزدیک می شویم. ایامی که نوای الغوث الغوث روزه داران در جای جای شهر طنین انداز می شود. بنا به گفته های محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همچون سالهای گذشته امسال هم مراسم شب های قدر (۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان) در گلزار شهدا برگزار می شود.

همچنین درهای اصلی بهشت زهرا باز خواهند بود و شهروندان می توانند این مراسم را در قطعات عمومی و کتار مزار عزیزان سفر کرده خود برگزار کنند.

کد خبر 840982 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران سازمان‌ بهشت‌ زهرا شب قدر

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری نوروزگاه خوی در جوار کاروانسرای تاریخی خان
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • مادربزرگ غرغرو؛ پیرزن ۷۵ ساله‌، ترند این روزهای فورتنایت
  • مادربزرگ ۷۵ ساله اسکاتلندی روزانه ۶ ساعت فورتنایت بازی می‌کند
  • مادربزرگ ٧۵ ساله یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت در جهان شد
  • مادربزرگ 75 ساله یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت در جهان شد(+عکس)