Web Analytics Made Easy - Statcounter

از دید AFC، مهاجم تیم فوتبال استقلال شانس بالایی برای کسب عنوان آقای گلی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ دارد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 32 تیم حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 از تاریخ 10 فوریه (21 بهمن) رسماً کار خود را در این تورنمنت آغاز خواهند کرد تا پادشاه جدید این قاره در این دوره مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا  (AFC) در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا 2020 به معرفی 10 بازیکنی پرداخته که در این دوره از رقابت‌ها به دنبال کسب عنوان آقای گلی خواهند بود که یکی از آنها شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال است. فصل گذشته بافتمبی گومیس از الهلال عربستان با 11 گل‌زده این عنوان را از آن خود کرد.

سایت AFC در این باره نوشت: «شیخ دیاباته با به ثمر رساندن سه گل برای استقلال در دو بازی از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا 2020 به حریفان این تیم در آسیا هشدار داد و همکاری  کوچک و بزرگ او با مهدی قائدی، ستاره ریزنقش ایرانی می‌تواند یکی از تأثیرگذارترین زوج‌های خط حمله این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

این مهاجم یک متر و 94 سانتی‌متری اهل مالی بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در فرانسه و با باشگاه بوردو سپری کرده، اما پیش از اینکه در ماه جولای 2019 به استقلال ملحق شود، در مقاطعی از دوران حرفه‌ای‌اش در لیگ‌های ترکیه و ایتالیا هم بازی کرده است. دیاباته که در حال حاضر در جمع برترین گلزنان لیگ برتر ایران قرار دارد، قطعاً در لیگ قهرمانان آسیا 2020 مهارش برای هر دفاعی دشوار خواهد بود».

بازتاب مصدومیت دیاباته در رسانه عراقی

سایت AFC همچنین یک نظرسنجی در خصوص پیش‌بینی آقای گل لیگ قهرمانان آسیا راه‌اندازی کرده که برای رأی دادن به مهاجم استقلال می‌توانید اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته استقلال لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2020 کسب عنوان آقای گلی شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از موندو دیپورتیوو؛ با شکست بارسلونا در مقابل تیم پاری سن ژرمن و ناکامی از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آبی و اناری‌ها حضور در جام­باشگاه‌های جهان­در سال ۲۰۲۵ که برای اولین بار به شیوه جام جهانی با ۲۳ تیم برگزار می‌شود­را از دست دادند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید دیگر گزینه حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با امتیاز ۷۷ مترصد شکست بارسلونا بود چرا که بارسلونایی‌ها ۷۱ امتیازی بودند و این امتیازات میانیکن ۴ دوره لیگ قهرمانان اروپاست که مشخص می‌کند کدام تیم در جام­باشگاه‌های جهان حضور داشته باشد بنابر این بارسلونا تا سال ۲۰۲۹ حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

تیم اتلتیکو مادرید در جام ­باشگاه‌های جهانحضور خواهد داشت و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هر کدام ۵۰ میلیون یورو دریافتی خواهند داشت.

این رقابت‌ها به میزبانی آمریکا از ۱۳ ژوئیه تا ۱۵ ژوئن سال ۲۰۲۵ برگزار می‌شود و از قاره آسیا تیم‌های اوراواردز ژاپن- الهلال عربستان و قهرمانی دوره جاری لیگ قهرمانان آسیا همچنین بهترین تیم رده بندی ۴ سال گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای