Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@20:29:48 GMT

کشتارگاه؛ روايت اتفاقات روز جامعه

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۴۰۲۲

کشتارگاه؛ روايت اتفاقات روز جامعه

خبرگزاری آریا- کارگردان فیلم سینمایی کشتارگاه گفت: خواستیم فیلمی کار کنیم که موضوع اجتماعی و روز داشته باشد و امروز این تجربه را دوست داشتم که به صورت گسترده این اثر نمایش داده می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، عباس امینی در نشست خبری این فیلم در ششمین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سخنان خود را با یک مزاح شروع کرد و افزود: این تنها جشنواره فیلم در دنیاست که بین آن فوتبال پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به موضوع فیلم و دلار‌های چمدانی که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود گفت: با تحقیق دریافتیم قاچاق دلار با خروج غیر قانونی گوشت گاو و گوسفند آغاز می‌شود.
امینی با بیان اینکه به مخاطب و فروش هم فکر کرده ام گفت: فروش معادله پیچیده‌ای است که تهیه کننده پیگیر آن است و آرزوی من این است که مخاطب آن را بپذیرد.
وی افزود: از مرز‌های جنوبی گوسفند‌ها را عبور می‌دهند و به همین دلیل لوکیشن را از جنوب کشور انتخاب کردم.
حسین فرخ زاده نویسنده این فیلم گفت: این داستان و در جامعه وجود دارد و برای مردم ایران، داستان این فیلم دور نیست.
جواد نوروزی تهیه کننده کشتارگاه نیز گفت: قرارداد اکران این فیلم را در مراحل پیش تولید به این بخش توجه می‌کنم و برنامه ریزی کرده ام.
وی افزود: از سریال خاک سرخ با عباس امینی شروع کردم و از مراحل کار با این کارگردان راضی هستم.
باران کوثری بازیگر این فیلم سینمایی در دفاع از حقوق بازیگر گفت: تخصص بازیگری را نادیده نگیریم و انتخاب بازیگر می‌تواند حرفه‌ای باشد نه اینکه فقط به فروش فیلم فکر شود.
امیر حسین فتحی بازیگر سینمایی کشتارگاه گفت: سعی کردم به نقشم نزدیک شوم با تئاتر شروع کردم و به این موضوع افتخار می‌کنم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، سحر عصر آزاد منتقد سینما نیز با اشاره به اینکه نگاه کارگردان این فیلم از مستند گرفته شده است و این تحسین برانگیز بود گفت:، اما در دنیای فیلم سازی در سینمای داستانی هم این مستند برجسته می‌شود. از بازیگران حرفه‌ای در نقش‌ها به درستی استفاده می‌شود.
وی افزود: مستند در بستر قصه و درامی که ملتهب و داغ شروع شد. این دغدغه مندی اگر ادامه پیدا کند می‌تواند متمایز شود و شبیه دیگران نشود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشتارگاه روایت اتفاقات خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ «شتر گاو پلنگ» بازیگر معروف زن در یک مراسم رسمی | تصویر

اکران مردمی فیلم سینمایی «بی‌بدن» با حضور الناز شاکردوست و دیگر بازیگران این فیلم، برگزار شد. در همین راستا، استایل ناهماهنگ این بازیگر زن سینما و پوشیدن شلوار جین با مانتو و روسری مینی‌اسکارف و البته کیف با رنگ پرتقالی که ربطی به رنگ لباس‌هایش نداشت، در فضای مجازی با واکنش‌ها و انتقادات طرفداران این شاکردوست روبه‌رو شد./ چندثانیه

دیگر خبرها

  • چهره واقعی بازیگر «پایتخت» در ۵۰ سالگی/ عکس
  • کنعانی: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • (ویدئو) کاهش وزن ۴۲ کیلویی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در ۴۷ روز
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد/ سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • تیپ «شتر گاو پلنگ» بازیگر معروف زن در یک مراسم رسمی | تصویر
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد