Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل شیلات مازندران ، این سلسله دیدارها درراستای تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های عزیزانی صورت می‌گیرد تا با روح بلند آنان که با بزرگ منشی همواره دغدغه اسلام را داشته اند بیعت دوباره کنیم.         
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران دربابلسر، درششمین روز از دهه مبارک فجر مهندس ولی اله محمدزاده مدیرکل شیلات مازندران به اتفاق رﺋیس اداره روابط عمومی ، هماهنگی و امورشهرستانها و رﺋیس اداره شیلات شهرستان بهشهر با حضور در منزل شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی و نیز خانواده آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس محمد صادق الیاسی در شهرستان بهشهر از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این خانواده تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     
مدیرکل شیلات مازندران گفت : این سلسله دیدارها درراستای تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های عزیزانی صورت می‌گیرد تا با روح بلند آنان که با بزرگ منشی همواره دغدغه اسلام را داشته اند بیعت دوباره کنیم.
در پایان این دیدار مدیرکل شیلات مازندران با اهدا لوح از خانواده‌های این عزیزان و صبر وشکیبایی آنان تقدیرکرد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیدار مدیرکل شیلات مازندران با خانواده های معظم شهدا و جانبازان ب دهه فجر مدیرکل شیلات مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اعلام کرد: ظرفیت پیش بینی شده در دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازانِ ۷۰درصد و بالاتر، زمینۀ اشتغال همه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر استان را پوشش می‌دهد.

علی اکبر سلمانی در دومین جلسۀ کمیتۀ اطلاع رسانی دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: نزدیک به ۶۰۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد و بالاتر در سطح استان فاقد شغل بوده و متقاضی اشتغال هستند که تمامی آنان پس از پذیرفته شدن در دومین آزمون استخدامی، به استخدام دولت درخواهند آمد.
 
وی با بیان اینکه آزمونِ مورد اشاره فرصت بی نظیری برای استخدام همۀ فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد و بالاتر آذربایجان شرقی است، تاکید کرد: اطلاع رسانی و راهنمایی ثبت نام آزمون باید در اسرع وقت، به هر طریق ممکن و با استفاده از همۀ ظرفیت های موجود، به طور گروهی مانند ارسال پیامک و درج اطلاعیه و یا به صورت انفرادی مانند تماس تلفنی و دیدار چهره به چهره به شخص مشمول انجام گیرد.

سلمانی، از همۀ مشمولان آزمون مزبور خواست حتماً ثبت نام کنند و گفت: دستگاه های اجرایی که در دفترچۀ راهنمای آزمون، شغل محل های خود را ارائه کرده اند، ظرفیتی معادلِ دو برابر آمار فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد و بالاترِ فاقد شغل استان را پیش بینی کرده اند و بر این اساس با قاطعیت می توان گفت برای همۀ مشمولان، حتی برای افرادی که دیپلمه هستند نیز شرایط استخدامی فراهم شده است و این افراد می توانند پس از انجام آزمون و مراحل عمومی، به استخدام دولت درآیند.
 
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی یادآوری کرد: مجری برگزاری دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰درصد و بالاتر، مرکز آزمون جهاددانشگاهی بوده و متقاضیان می توانند تا آخر فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی WWW.HRTC.IR   نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، در این جلسه رحمان اصلی زاده، معاون تعاون و امور اجتماعی و احمد ابراهیمی، رئیس اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در سخنان جداگانه ای بخشنامۀ ابلاغیِ اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد مرکز در خصوص همین آزمون را تبیین کردند.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدای عملیات نصر یک در تکاب
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند