Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام را می‌توان یکی از پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی فعلی دانست. روزانه افراد بسیار زیادی از این شبکه اجتماعی برای دیدن یا اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های جدید استفاده می‌کنند. رابط کاربری این نرم‌افزار به قدری جذاب است که تاکنون توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اینستاگرام یک قابلیت جدید را به برنامه خود اضافه کرده است که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا لیست اشخاصی که دنبال می‌کنند را بر اساس میزان برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات دسته بندی کنند. گزینه‌های موجود در این قابلیت شامل " بیشترین میزان نمایش در صفحه اول " و " کمترین میزان ارتباط " می‌شوند که از این طریق کاربر می‌تواند روند نمایش پست‌ها در صفحه اول خود را انتخاب کند.

سخننان مسئولین این برنامه

مسئولین این شرکت در طی سخنان خود درباره این ویژگی جدید گفتند: " هدف اصلی اینستاگرام آن است که کاربران به اشخاصی که دوست دارند و به آن‌ها اهمیت می‌دهند نزدیک‌تر شوند. ما می‌دانیم که روابط ممکن است با گذر زمان تغییر کند در نتیجه کاربر نیاز دارد تا کنترل کامل بر روی محتوای صفحات خود داشته باشد. ما می‌خواهیم شرایطی را فراهم کنیم که اگر کاربر محل زندگی را تغییر داد، فارغ‌التحصیل شد ویا یک هدف جدید در زندگی پیدا کرد، همواره بتواند به سادگی ارتباط خود را با گذشته خود حفظ کند، تنظیم کند و یا به کلی تغییر دهد". این قابلیت برای افرادی که می‌خواهند تعداد دنبالکنندگان خود را کنترل کنند نیز بسیار فایده دارد.

گفتنی است که اینستاگرام اخیرا ویژگی به برنامه خود اضافه کرد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند لیست دنبال‌کنندگان خود را بر طبق زمان آشنایی آن‌ها دسته بندی کنند. مسئولین این شرکت همچنین اعلام کرند که این قابلیت در مراحل اجرایی است و بر روی برنامه قرار گرفته، آن دسته از افرادی که هنوز از این ویژگی در برنامه خود برخوردار نیستند، پس از بروزرسانی برنامه خود می‌بایست آن را یک بار کامل ببندند و مجددا راه اندازی کنند. گفتنی است که این برنامه امکان دارد تا کمی دیرتر بر روی سیستم عامل‌های اندرویدی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اضافه شدن قابلیتی جالب به استوری اینستاگرام

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینستاگرام قابلیت جدید اینستاگرام فضای مجازی برنامه خود دسته بندی بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه، اکثریت اعضا، رئیس کمیسیون‌های مرتبط مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی بند «ب» ماده ۳ لایحه برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت، اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداخت.

در بند «ب» ماده ۳ قانون برنامه هفتم به دولت اجازه داده شده بود تا به منظور تسویه بدهی‌های خود و شرکت ملی نفت به صندوق توسعه ملی، نسبت به عقد قرارداد با این صندوق در زمینه اکتشاف، توسعه، استخراج، تولید، فروش و صادرات نفت و گاز با اولویت میدان‌های جدید یا مشترک اقدام کند.

برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام علاوه بر اینکه این مصوبه را خلاف بخش‌هایی از اساسنامه صندوق توسعه ملی دانستند بر وجود پاره‌ای اشکالات دیگر مثل فقدان ظرفیت‌های تخصصی و نیروی کارشناسی لازم در صندوق توسعه ملی تاکید کردند و آن را به مصلحت ندانستند. در نهایت در زمینه مصلحت موردنظر مجلس با اصلاحات انجام شده کمیسیون اقتصادی رأی‌گیری شد که رأی لازم را به دست نیاورد.

کد خبر 6081713 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است