Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وحید قبادی دانا در «جشن انقلاب» که با حضور خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو برگزار شد، گفت: با حمایت‌های دولت و در راستای سیاست‌های ابلاغی جمعیتی تمام خانواده‌های دارای سه قلو و بیشتر از این به بعد قرار است ماهانه مستمری و کمک هزینه معیشت دریافت کنند.

وی با بیان اینکه این چراغ به دست سازمان بهزیستی روشن شده و امیدواریم این کمک را بیشتر کنیم، اظهار کرد: از سال ۹۳ تا ۹۷ هرسال بین یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تولد داریم که حدود سه درصد از این تولدها بیش از یک قلو و نیم درصد سه قلو بیشتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور ، سالانه حدود ۲۰ هزار تولد دوقلویی در کشور داریم که به این ترتیب سالانه ۴۰ هزار فرزند دو قلو به جمعیت ایران اضافه می‌شود.

قبادی دانا با اشاره به اینکه هر سال بین ۶۵۰ تا ۸۵۰ تولد سه قلویی در کشور وجود دارد، ادامه داد: همچنین بین ۲۰ تا ۴۰ تولد ۴ قلویی هرسال در کشور وجود داشته است. تعداد تولدهای ۵ قلویی هم بین ۱ تا ۸ تولد در سال‌های اخیر بوده است به طوریکه در سال ۹۳، ۸ خانواده و ۹۷ ۲ خانواده ۵ قلوبه دنیا آورده‌اند.

وی با بیان اینکه در ۹۳ نیز ۸۶۸ خانوار فرزند سه قلو به دنیا آورده‌اند، گفت: در سال ۹۴ نیز ۸۸۳ خانوار، در سال ۹۵ ۷۷۴نیز و در سال۹۷ هم ۶۴۶ خانوار فرزندان ۳ قلو به دنیا آورده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه به خانواده‌های دارای دوقلو که مشکل معیشتی دارند هم هم کمک‌هایی صورت می‌گیرد، توضیح داد: حمایت‌های مذکور از زمان تولد تا پایان ۶ سالگی ادامه دارد و این خانواده‌ها ماهانه کمک‌هزینه دریافت می‌کنند. درمجموع تعداد خانوارهای دارای سه قلو به بالا و خانوارهای دهک‌های پایین دارای فرزند دوقلو ، بیش از ۱۷ هزار خانوار است که واریز کمک‌ها از بهمن ماه آغاز شده است.

قبادی دانا همچنین تاکید کرد که تعداد خانوارهای دارای فرزندان بیش از سه قلو ۴۵۰۰ خانوار خانوار هستند و مبلغ ‌اریز شده برای آنها بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بوده است و در ماه‌های آینده هم تا ۱۵ هر ماه واریز می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مستمری سازمان بهزیستی دوقلوها وحید قبادی دانا چند قلوها دارای فرزندان خانواده های دارای دنیا آورده اند سازمان بهزیستی قبادی دانا سه قلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

بیشتر بخوانید؛ طرح کالابرگ الکترونیکی تا چه زمانی ادامه دارد؟

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

کالابرگ الکترونیکی

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

کد خبر: 1227595 برچسب‌ها یارانه­

دیگر خبرها

  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳