Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@20:17:32 GMT

امام جمعه مشهد: در کانون خانواده باید آرامش فراهم شود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۴۵۲۱

امام جمعه مشهد: در کانون خانواده باید آرامش فراهم شود

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه نخست درباره مصادیق تقوا در زندگی خانوادگی بود؛ مصداق تقوا عملکرد هر یک از همسران به وظیفه و تکلیف زندگی مشارکتی خود است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مقام تقسیم وظیفه و تکلیف زن و مرد در کانون خانواده عرض شد کفالت زندگی برعهده مرد و مدیریت زندگی برعهده زن است و در زمینه کفالت مردان نکاتی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده، آرامشگاه است و در این کانون باید آرامش برای افراد خانواده فراهم بشود و این خانواده کانون پرورش و تربیت انسان‌هایی است که در آینده سازنده جامعه بشری هستند.

آیت الله علم‌الهدی گفت: فداکاری زن در کنار مرد مربوط به تامین آرامش و مدیریت آرامش زندگی است؛ اگر این آرامش در زندگی حاکم باشد طبیعی است مرد در فعالیت‌های بیرونی و اجتماعی خود نیز انسان موفقی خواهد بود.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: فردا

کلیدواژه: امام جمعه مشهد نماز جمعه مشهد آیت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن ها باید «نه» بگوییم
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن‌ها باید «نه» بگوییم
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده