Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: تفکر انقلابی ملت های مسلمان منطقه زمینه برچیده شدن وجود فساد انگیز و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را فراهم می سازد.

به گزارش مشرق، سردار حسین دهقان پنج شنبه شب در گرامیداشت چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از خادمین شهدا کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: این شهید والامقام فرد انقلابی بود و انقلابی ماند و انقلابی عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وی از پیش از انقلاب علیه حکومت ستمشاهی مبارزه می‌کرد، در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و پس از آن سایر نیروهای رزمی را سازماندهی کرد و مسئولیت سپاه قدس را عهده دار شد و احساس خستگی نمی‌کرد.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح بیان کرد: وی پس از پایان جنگ مبارزه با اشرار و گروهک‌های تروریستی را بر عهده گرفت.

سردار دهقان افزود: شهید سلیمانی با اقدامات خود تمام برنامه ریزی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را در منطقه با شکست مواجه کرد به طوری که آن‌ها کینه از او به دل گرفتند و وی را با بی رحمانه ترین و جنایت کارانه ترین روش مورد حمله قرار داده و به شهادت رساندند.

وی گفت: برای شهید حاج قاسم سلیمانی رضایت خداوند، رهبری و ولایت امر مهم بود، وی صاحب نفوذ کلمه بود و هیچ گاه برای خود چیزی طلب نکرد.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح بیان داشت: ملت توقع انتقام سخت از جنایت گران خدانشناس و ضد انقلابان عامل این جنایت دارند.

سردار دهقان اظهار کرد: بنا به تعبیر رهبر انقلاب حمله سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکایی در عین الاسد عراق یک سیلی به آمریکا بود تا ملت‌های منطقه رژیم فساد انگیز و غارت گر آمریکا را از منطقه بیرون کنند.

وی بیان داشت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر آن شهید بزرگوار جلوه‌ای از قدرت الهی و پاداش این دنیا در برابر رشادت‌های او بود. این حضور بیان زنده بودن مکتب امام و انقلاب است.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح اظهار کرد: طرح معامله موسوم به قرن توسط ترامپ طراحی شد اما هیچ حمایت رسمی پیدا نکرد و در اصل برآیندی از شکست ابهت آمریکا بود.

سردار دهقان تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حمایت تمام عیار همه جانبه مردم از انقلاب اسلامی است و این حضور مقتدرانه و تعیین کننده و درهم شکننده توطئه دشمنان است.

وی افزود: کسانی می‌توانند در مجلس شورای اسلامی وارد شوند که افرادی انقلابی، متدین، جهادی و پایبند به اصول اسلامی باشند و با ایجاد فضای شور و نشاط و ترویج اخلاق به جامعه خدمت کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سردار دهقان انتخابات مجلس نمایندگان مجلس سردار دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیات رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرایت شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیازهای دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند؛ لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087947 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • عکس/ حضور سردار فدوی در خانه شهید الداغی
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم، اما مشاور نظامی در کی‌یف داریم