Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@17:42:56 GMT

پریناز ایزدیار در اکران مردمی «سه کام حبس»

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۴۶۴۱

پریناز ایزدیار در اکران مردمی «سه کام حبس»

پریناز ایزدیار در اکران مردمی «سه کام حبس».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فیلم سه کام حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»

مجتبی رضایی،مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر امروز در گفتگو با جمعی از خبرنگاران با تبریک ایام نوروز و سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) از اکران تمامی فیلم‌های نوروزی در پردیس سینمایی بازار شهر خبر داد و اظهار کرد: فیلم‌های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «بی‌بدن»، «آپاراتچی»، «نوروز» و «ایلیا جست‌وجوی قهرمان» در این سینما در حال اکران است.

وی به استقبال چشمگیر علاقه‌مندان از فیلم‌های نوروزی در این سینما اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز اکران فیلم‌های نوروزی و بویژه در شب‌های عید شاهد استقبال خوب علاقه‌مندان از فیلم‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: روزانه ۱۸ سانس فیلم نوروزی در پردیس سینمایی بازار شهر به نمایش درمی‌آید که با توجه به استقبال مخاطبان از آثار کمدی در قم، ۹ سانس به فیلم «تمساح خونی» اختصاص دارد.

مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر در خصوص بیشترین مخاطب فیلم نوروزی در این سینما، گفت: فیلم کمدی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی، فیلم اجتماعی «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده و فیلم دفاع مقدسی «آسمان غرب» تاکنون بیشترین فروش و مخاطب را در میان فیلم‌های نوروزی در این سینما داشته‌اند.

رضایی همچنین به طرح اکران شبانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال چشمگیر مخاطبان از فیلم‌های نوروزی در این سینما، تاکنون چندین نوبت سانس فوق‌العاده برای فیلم‌های پرمخاطب اختصاص یافته و برای سانس یک بامداد نیز به صورت حضوری بلیت‌فروشی انجام می‌شود.

وی در ادامه به اکران مردمی فیلم سینمایی «پرویزخان» با حضور کارگردان و بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی بازار شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه علی ثقفی کارگردان این فیلم از فیلمسازان استان قم است و با هماهنگی و همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مراسم اکران مردمی «پرویزخان» برگزار شد و مورد استقبال خوب علاقه‌مندان قرار گرفت.

مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر در پایان با قدردانی از همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، از تداوم نمایش فیلم‌های نوروزی در این سینما و میزبانی از علاقه‌مندان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید