Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد انبازپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰ طرح بزرگ عمرانی و زیربنایی از ابتدای دولت تدبیر و امید در روستاهای بدون دهیاری بخش مرکزی باشت اجرا شده است.

وی بیان کرد: گازرسانی به ۱۶ روستای حوزه آبدهگاه و بیدک با ۷۱ میلیارد ریال،آبرسانی به ۳۹ روستا با ۷۳ میلیارد ریال،بهسازی،مرمت و روکش آسفالت محور باشت، آبدهگاه،ده بزرگ،پیچاب و ۶ روستای دیگر با ۲۷۷ میلیارد ریال،اجرای پل ۴۰ متری نیمدور،تکمیل  جاده کوه دهک،بازگشایی محور فرعی پیچاب با ۲۷ میلیارد ریال از مهمترین طرح های بزرگ اجرا شده در این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انبازپور ابراز داشت:بازگشایی،زیرسازی،آسفالت،و ساماندهی معابر۱۳ روستا با ۴۶ میلیارد ریال،برق رسانی به روستاهای حوزه پیچاب با ۵۱ میلیارد ریال و اجرای طرح های آبخیزداری شامل ایجاد سیل بند،سد خاکی با ۶۳ میلیارد ریال از دیگر طرح های مهم  اجرا شده از سال ۱۳۹۲ تاکنون در روستاهای بدون دهیاری بخش مرکزی باشت بوده است.

بخشدار مرکزی باشت بیان کرد: همچنین در این مدت ۵۴ طرح عمرانی با ۴۸ میلیارد ریال  اعتبار در روستاهای دارای دهیاری تلچگاه،بیدک علیا،تلخاب سفلی،سعادت آباد،برعون،شاه بهرام وسرآببیزانجام شده است.

انبازپور بیان کرد: اجرای طرح هادی شامل جدول گذاری،زیرسازی و احداث کانال هدایت آب روستای تلچگاه،احداث چمن مصنوعی فوتبال در تلخاب سفلی،اجرای طرح هادی در روستای سعات آباد،تعویض شبکه آب برغون،بهسازی کانال آب برای زمین های کشاورزی شاه بهرام،ساخت چهار حلقه پل بتنی در روستای سراببیز از مهمترین طرح های اجرا شده سال ۱۳۹۲ در این روستاها بوده است.

بخش مرکزی شهرستان باشت ۶۶ روستا با بیش از چهار هزارو ۹۰۳ نفر جمعیت دارد.۱۲ روستای بخش مرکزی باشت دارای دهیاری است.
شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا برق جدول سیل فوتبال کهگیلویه و بویراحمد انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میلیارد ریال اجرای طرح اجرا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

شهروند خبرنگار ما که از اهالی روستای علی آباد از توابع بخش گابریگ استان هرمزگان است، به روایت مشکل آب آشامیدنی در روستا‌های این بخش پرداخت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار 

من از استان هرمزگان بخش گابریگ روستای علی آباد پیام می‌دهم،  تو بخش گابریگ ۲۰ الی ۲۵ روستا هست و ما فقط یک منبع آب داریم که تقسیم بندی کردند و به صورت چرخشی بعد از پنج الی شش روز یکبار آب می‌آید. الان از ۱۶ رمضان تا الان اصلا آب روستای‌های گابریگ قطع و ما گرفتاریم و بی آبی گرفتیم. خواهش میکنم پیگیری کنید مشکل آب آشامیدنی داریم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان