Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید اظهار داشت: انسان باید تمام فعالیت‌های دنیوی و معنوی خود را بر مبنای خالص بودن قرار دهد، خداوند کار‌های متقین را پذیرا است؛ در جهانی که ما زندگی می‌کنیم یک نقطه باطل نخواهیم یافت، زیرا پرودگار ما صریحاً اعلام کرده که هیچ‌چیز را بیهوده خلق نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه موقت اصفهان افزود: پشت تمام خلایق الهی برنامه‌ای است و هدفی در آن به صورت منظم قرار گرفته است؛ تمام این‌ها نشانه‌هایی از این بوده که قیامت قطعی است و باید بدانیم روزی برای تمام فعالیت‌ها پاسخگو باشیم.
او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم مطرح کرد: بار‌ها ایشان اعلام کردند از مذاکرات با دشمنان دست بردارید، اما عده‌ای از مسؤولان دل از مذاکره با دشمنان اسلام نمی‌کَنند؛ ارتباطی و مذاکره‌ای برای ما مهم است که اسیر نباشیم.

میردامادی در خصوص سالروز نیروی هوایی بیان کرد: نیروی هوایی قهرمانانه با امام و انقلاب اسلامی بیعت کردند، اگر طاغوت بازمی‌گشت قطعاً جان آنان در خطر بود، اما این رزمندگان با دلیری و آزادگی به راه انقلاب پیوستند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: سالروز شهادت حضرت ام‌البنین نیز نزدیک است، تکریم خانواده‌های شهدا بر ما واجب است، آنان هیچ انتظاری از ما ندارد، زیرا شهیدشان را در راه خدا دادند، اما ما هرگز نباید از آنان غافل شویم، حیات و استقلال و عزت ما وابسته به پدران و مادران شهیدان است.

او پیرامون سالروز یوم‌الله ۲۲ بهمن عنوان کرد: ۲۲ بهمن معجزه بود، شاهی که تمام دنیا را پشت خود داشت توسط یک روحانی که قدم در راه خدا برمی‌داشت از تخت و سلطنت و ظلم پایین کشیده شد؛ رادیو شاه روز ۲۱ بهمن اعلام حکومت نظامی کرد و بلافاصله پس از آن امام (ره) دستور دادند که مردم به میدان بیایند، سیل مردم به طرف خیابان‌ها روانه شد، حضور مردم به حدی بود که نظامیان طاغوت به وحشت افتادند.

میردامادی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو را ۲ امتحان بزرگ برای ملت ایران دانستند؛ مشکلات زیاد است و همه می‌دانند دشمن چه صدمه‌هایی به جامعه وارد کرده است، البته ضعف مدیریت نیز در افزایش مشکلات مردم تأثیرگذار است، اما مردم نباید همبستگی خود را از دست بدهند؛ عده‌ای پس از اینکه صلاحیتشان توسط شورای نگهبان احراز نشد انتخابات را فرمایشی می‌دانند، آنان باید خجالت بکشند؛ استقلال و عزت ما در این ۲ روز ۲۲ بهمن و انتخابات است، همه ما باید در صحنه حاضر باشیم و دشمن را نا امید کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس امام جمعه موقت اصفهان ۲۲ بهمن و انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است