Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:56:24 GMT

از ۵ سالگی شروع به تبلیغ دین اسلام کردم

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۶۲۵۶

از ۵ سالگی شروع به تبلیغ دین اسلام کردم

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت از ۵۵ نفر از حافظان کل قرآن کریم تجلیل شد.

عبادزاده مسئول جامعه القران واحد خواهران کرمان در حاشیه مراسم تجلیل از حافظان کل قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت:در این مراسم از ۵۵ نفر از حافظان کل قرآن کریم که از سال ۹۶ به بعد حافظ کل قران شدند در حسینیه ثارالله کرمان و همزمان با چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباد زاده با بیان اینکه جامعه القران در شهرستان کرمان و حومه ۱۰ شعبه فعال دارد گفت: دراین موسسه از سن چهار سال به بالا در دوره‌های یکساله، دوساله و چهار ساله در تمام شاخه‌ها و گرایش‌ها قرآن کریم آموزش داده می‌شود.

سید محمد حسین طباطبایی نابغه قرآنی جهان اسلام نیز در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: موسسه جامعه القرآن ۲۱ سال تاسیس شده است که بالغ بر ۸۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

طباطبایی با بیان اینکه موسسه جامعه القرآن در استان کرمان ۲۵ شعبه دارد گفت: در شعبه‌های این موسسه در مقطع خردسالان و هم بزرگسالان به ویژه در مقطع خواهران با استقبال زیادی روبه رو هستیم.

طباطبایی افزود: از همان ابتدای خردسالی که شروع به حفظ قرآن کریم کردم و در سن ۵ سالگی حافظ کل قرآن شدم شروع به تبلیغ اسلام و مذهب تشیع در سراسر جهان کردم که نقش قرآن کریم در طی این سالیان در زندگی من بسیار زیاد بوده است و روند زندگی من روز به روز بهبود پیدا کرده است.

طباطبایی بیان داشت: جلسات قرآنی همراه با حفظ قرآن، قرائت قرآن است و سخنرانی و پند‌ها و موعظه‌هایی که گفته می‌شود یاد خداوند را زنده می‌کند و قلب‌های ما آرام می‌گیرد که باید این جلسات همیشه و مرتب برگزارشود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم دهه فجر حافظان کل قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای