Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مقام معظم رهبری راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس را دو آزمون بزرگ ملت ایران خواندند و فرمودند هرکس آبروی ملت را دوست دارد و به دنبال حل مشکلات است به پای صندوق‌های رای و راهپیمایی بیاید. ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: بر اساس گفته قرآن ای اهل ایمان کسانی که دین شما را به مسخره می‌گیرند را هیچ‌گاه دوست خود قرار ندهید و به آن‌ها تکیه نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین دل به کشور‌های غربی نبندید و نسبت به رهبری که در کشور میلیون‌ها طرفدار دارد نباید کج فرمانی کنید و ایشان نیز این فرمان را داده‌اند که به هیچ عنوان نباید با آمریکا مذاکره انجام شود.

وی افزود: اگر مومن هستید باید توجه شما به خدا باشد و از غیر او بی‌نیاز باشید بنابراین همان‌طور که رهبری فرمودند ما می‌توانیم با همه دنیا به جز آمریکا ارتباط داشته باشیم ولی نه ارتباطی که اسیر و گرفتار به حساب بیاییم بلکه باید با عزت و سربلند باشیم که عزت واقعی نزد خداست.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: فردا روز نیروی هوایی است. درود بر آنان که اولین گروهی بودند که از ارتش و نظام شاهنشاهی با وجود خطر مرگ از همه چیز گذشتند و قهرمانانه به محضر امام(ره) آمدند و با ایشان بیعت کردند و البته درود بر همه نیروهایی که در خدمت نظام جمهوری اسلامی و رهبری در حال خدمت هستند.

وی تصریح کرد: وفات حضرت ام‌البنین نیز در پیش است، کسی که الگوی مادر شهدا شد و با 4 فرزند شهید قبوری را در قبرستان بقیع به نام فرزندانش به وجود آورد بنابراین خطاب به خانواده شهدا باید بگویم که شما چیزی را از دست ندادید و البته همه چیز از آن شما است پس امیدواریم خداوند بر علو درجات حضرت ام‌البنین را بیافزاید.

‌میردامادی گفت: خانواده شهدا آنچه که دادند برای خدا بوده است پس ای کسانی که بر کرسی قدرت تکیه کرده‌اید، بدانید که زیر صندلی‌هایی که به آن دل خوش کرده‌اید دریایی از خون شهداست و استقلال و عزت‌مان را مدیون پدر و مادر شهدا هستیم بنابراین وظیفه ما احترام در برابر آن هاست.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه روز بسیار بزرگ و جشن بسیار با عظمت یوم الله 22 بهمن هستیم که البته معجزه‌ای بود که هیچ کس باورش نمی‌شد شاهی که آمریکا، شوروی و اعراب پشتیبانش بودند نتواند در برابر یک نفر روحانی که برای خدا در برابر او ایستاده مقاومت کنند که امام خمینی(ره) بگویند که دولت تعیین می‌کنم و مشت به دهن این دولت می‌زنم و انقلابی را پایه‌گذاری کردند که واقعا با عظمت و با شکوه بود.

امام جمعه اراک: ملت ایران بار دیگر در انتخابات مجلس اقتدار و عظمت ایران را به رخ جهانیان بکشندامام جمعه قزوین: مردم در انتخابات، نمایندگان مؤمن و انقلابی را انتخاب کنندامام جمعه کرمانشاه: مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل‌وفصل کنند / همه ‌در انتخابات حضور یابند

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: کسی که نام 22 بهمن را یوم‌الله قرار داد نام درستی را انتخاب کرد چراکه وقتی شاه می‌گفت کودتای نظامی به پا می‌کنیم و به میدان نیایید امام به صحنه آمد و مردم را نیز به صحنه فراخواند که بیایید همه مردم و با وجود تانک و ... هیچ کس از آنان نمی‌ترسید به گونه‌ای که همه نیروهای شاه به ترس افتادند و درود به کسانی به استقلال نظامی وفادار بودند.

وی افزود: مقام معظم رهبری راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس را دو آزمون بزرگ ملت ایران خواندند و فرمودند هرکس آبروی ملت را دوست دارد و به دنبال حل مشکلات است به پای صندوق‌های رای و راهپیمایی بیاید.

‌میردامادی بیان کرد: در  ایرانی که از  غنی‌ترین کشورهاست نباید عده‌ای فقیر باشند. به نظر می‌رسد این ناشی از ضعف مدیریتی است.

وی تصریح کرد: در ارتباط با انتخابات و 22 بهمن ایشان انتخابات را جزو سالم‌ترین اتتخابات در جهان خواندند و خطاب به افراد حاشیه‌ساز فرمودند برخی به جایی رسیدند که انتخابات را زیر سوال می‌برند و چرا وقتی اتتخابات به نفع شماست صحیح است اما وقتی نیست، نه!

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: از دشمن نمی‌شود گلایه کرد، اما از دولتمردان و مردم خودمان می‌شود انتظار داشت.

 وی گفت: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری، مردم باید به  افرادی با چنین ویژگی‌هایی رای دهند و اگر خودشان نمی شناسند از روحانیون و عالمان سوال کنند.

انتهای پیام/174/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت اصفهان مقام معظم رهبری انتخابات مجلس ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است