Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابش ضمن رایزنی نسبت به تأمین اعتبارات برخی از پروژه‌های استانی، در برنامه‌هایی جداگانه بر لزوم تداوم برنامه‌های مؤثر بر شادابی و سلامت افراد و حفظ کرامت سالمندان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع ورزشکاران صبحگاهی این شهرستان ضمن آغاز برنامه‌های کاری خود همراه با آنان به نرمش و انجام حرکات ورزشی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در این برنامه که در محل سالن فجر ورزشگاه آزادی شهرستان اردکان برپا شد با ابراز خوشحالی از تداوم چنین برنامه‌هایی که بر شادابی و سلامت افراد مؤثر است، برای همگان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

«محمدرضا تابش» همچنین در بازدیدی از مرکز تحقیقات سالمندی اردکان بر حل مشکلات، ارتقای این مرکز و راه‌اندازی کامل اولین مرکز پایش سلامت میان‌سالی تأکید کرد.

وی بابیان اینکه سالمندی، فرآیندی غیرقابل توقف است اظهار داشت: حفظ کرامت سالمندان و فراهم آوردن امکانات لازم برای زندگی بهتر توأم با شادابی و سلامتی ازجمله اقدامات ضروری است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از بخش‌های مرتبط سالمندی در شهرستان ازجمله خانه سالمندان مجد و مرکز تحقیقات سالمندی عنوان کرد: این مرکز باید با تکمیل بخش‌ها و مراکز زیرمجموعه به عنوان یک مجموعه کامل و شاخص نه‌تنها در کشورمان بلکه در منطقه شناخته شود.

در این برنامه که مدیرکل بهزیستی یزد، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، فرماندار و اعضای هیئت‌امنای مرکز حضور داشتند پیرامون تأمین اعتبار و توسعه مرکز و افتتاح بخش‌های جدید آن بحث و تصمیم‌گیری شد.

همچنین نماینده مردم اردکان و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با حضور در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ کل کشور، پیرامون تأمین اعتبار برخی از پروژه‌های ملی و استانی با نمایندگان مجلس و دولت به بحث و تبادل‌نظر پرداخت که منجر به بهبود و تقویت بخشی از اعتبارات استانی شد.

لازم به ذکر است که حضور در مناطقی از شهرستان اردکان ازجمله شهر احمدآباد و بخش عقدا و نشست هم‌اندیشی با جمعی از ورزشکاران، روسا و مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان اردکان از دیگر برنامه‌های محمدرضا تابش بود.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان اردکان شبستان یزد اردکان مجلس شورای اسلامی نماینده مردم اردکان حفظ کرامت سالمندان شهرستان اردکان شادابی و سلامت بر شادابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت گفت: مدیران حوزه شهری تمام توان خود را برای تسهیل در امور شهروندان رشت، پویایی این شهر، محرومیت زدایی مناطق حاشیه شهر، کاهش ترافیک و توسعه شهری به کار ببرند.

وی با بیان اینکه باید خدماتی شایسته به مردم رشت، شهری که معروفیت جهانی دارد ارائه کرد، افزود: مسئولان این شهر مباحث فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را در انجام وظایف خود درنظر بگیرند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه همدلی اعضای شورای اسلامی شهر زمینه اجرای خدمات بزرگی را در شهر فراهم می‌کند، گفت: اجرای طرح‌هایی مانند طرح میثاق از سوی مدیریت شهری باعث ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی و افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

دکتر اسدالله عباسی افزود: برای توسعه همه جانبه شهر رشت باید از ظرفیت پژوهشگران و نخبگان برای ارائه طرح‌ها و فکر‌های نوین بیش از گذشته استفاده کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع پسماند در همه‌ی شهر‌های گیلان گفت: مدیریت پسماند و بهسازی لندفیل سراوان به عنوان یکی از اهداف دولت آقای رئیسی در گیلان باید به بهترین نحو انجام شود و برای تحقق این مهم از ظرفیت‌ها و اعتبارات ملی استفاده شود تا به اعتبارات حوزه شهرداری رشت افزوده شود.

استاندار گیلان نقش تفکیک زباله از مبدا را یکی از راه‌های کنترل پسماند در این استان دانست و افزود: باید با اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی، تفکیک زباله از مبدا در بین مردم و به ویژه روستائیان نهادینه کرد تا تولید زباله در گیلان کاهش یابد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اجرا و تکمیل فاضلاب شهر صنعتی و مسکن مهر رشت، افزود: ۳۶ درصد آلودگی تالاب بین المللی انزلی و ۲ رودخانه زرجوب و گوهررود را تصفیه خانه فاضلاب شهر صنعتی رشت برطرف می‌کند.

استاندار گیلان همدلی و هماهنگی همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و دیگر مسئولان شهرداری را در توسعه شهر رشت بسیار موثر دانست و گفت: باید در شان مردم رشت، به آنان در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی کرد.

در این نشست همچنین شهردار رشت، رئیس شورای اسلامی شهر و هریک از حاضران ضمن ارائه گزارش از عملکرد و فعالیت‌های حوزه شهری، بر همدلی مدیران شهری برای رشد همه جانبه و پویایی شهر رشت و افزایش رضایتمندی مردم تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه بیانیه نفت مسجدسلیمان
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • «سید محمد حسینی‌پور» عضو شورای اسلامی شهر اردکان شد
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی