Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه عوم پزشکی شیراز، رئیس دانشگاه در آیین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان نمازی با تبریک چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب گفت: دانشگاهیان مدیون اساتید، مدیران و مسئولان پیشکسوتی هستند که همه برای رشد سطح علمی و اجرایی و همچنین ارتقای جایگاه دانشگاه در کشور و جهان تلاش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهرزاد لطفی با تاکید بر اینکه اعضای هیات رئیسه دانشگاه با تمام توان تلاش می‌کنند تا این نماد سلامت در قطب پزشکی جنوب کشور بیش از پیش بدرخشد، از تلاش‌ها و اقدامات رئیس و مدیر پیشین این مرکز درمانی تقدیر کرده و انتصاب رئیس جدید بیمارستان نمازی را تبریک گفت.

 لطفی ابراز امیدواری کرد تا همه اعضای مجموعه سلامت فارس، گام های موثری در نظام مقدس اسلامی به ویژه در عرصه سلامت کشور بردارند.

 تاثیر تلاش مسئولان در کاهش تحریم های دشمنان

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آئین با تاکید بر تلاش استادان و کارکنان حوزه درمان برای مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان در عرصه های درمان، دارو و تجهیزات پزشکی؛ مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را به عنوان مراکز خدمات رسان قطب پزشکی جنوب کشور برشمرد که اهیمت نقش آفرینی در این زمینه را بیشتر می کند.

علی اکبری با اعلام اینکه آمارها نشان می دهد مجموعه سلامت فارس میزبان نزدیک به ۳۰ درصد از مراجعان خاج از استان است، افزود: ۴۳ بیمارستان در شهرستان های استان فارس نیز به ارایه خدمات سلامت به مردم می پردازند. 

 وی با بیان نقش بیمارستان نمازی در خدمات رسانی به حجم بالایی از بیماران استان و مراجعان استان های مجاور، از تلاش رئیس و مدیر پیشین این مرکز درمانی تقدیر کرده و ابراز امیدواری کرد تا با مدیریت صحیح کاستی ها؛ خدمات رسانی به نحو مطلوب انجام شود.

 همچنین به مناسبت سالگرد چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به همت بسیج جامعه پزشکی این مرکز درمانی، مراسم بزرگداشتی در مرکز آموزشی و درمانی نمازی برگزار شد که آیین تکریم رئیس پیشین بیمارستان دکتر«احمد حسین‌زاده» و معرفی دکتر«محمدصادق‌مسعودی» به عنوان رئیس جدید بیمارستان از جمله این برنامه ها بود.

 از دیگر بخش های این برنامه، تکریم دکتر «مهرداد عسکریان» معاون درمان پیشین بیمارستان و معرفی دکتر «کامران راسخ» به عنوان معاون جدید درمان این مرکز درمانی، همچنین تکریم «فاطمه تیموری» سرپرست پیشین مدیریت خدمات پرستاری و معرفی «لیلا جلوداری» به عنوان سرپرست جدید مدیریت خدمات پرستاری بیمارستان نمازی و تجلیل از بازنشستگان این مرکز درمانی بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی سلامت معاون قطب پزشکی جنوب کشور بیمارستان نمازی مرکز درمانی پزشکی شیراز تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب  در شیراز ، گفت: به همت یک خانواده نیکوکار عرصه سلامت فارس با نیت ارائه خدمات با کیفیت‌تر به بیماران، برای توسعه و تجهیز بیمارستان و رفع کمبود‌ها و نیاز‌های این بیمارستان، ۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان حضرت زینب (س) اهدا شده است.
سهیلا رفیعی افزود: این تجهیزات شامل دستگاه «انکوباتور نوزاد»، دستگاه «فتو تراپی»، «درب اتوماتیک بیمارستانی»، دستگاه «شیردوش» و اسپلیت گرمایش و سرمایش و سایر تجهیزات مصرفی است که در بخش‌های مراقبت ویژه نوزادان این بیمارستان مستقر و به بهره برداری رسید.
مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب ادامه داد: در آیینی راهرو بخش این مرکز آموزشی درمانی به گالری تصاویر خیران و نیک اندیشان سلامت مزین شد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز