Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد که پس از مدت‌ها به این ورزشگاه آمدم.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته نوزدهم، دو تیم سایپا و پارس جنوبی جم به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش فارس، هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری بعد از بازی این تیم برابر سایپا اظهار داشت:

بعد از مدت‌ها به این استادیوم آمدم و تایم زیادی در باشگاه بودم و امیدوارم پاس را دوباره داشته باشیم اینجا جای بزرگی است و امیدارم پاس برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

در این هفته دو جلسه از تمرین را از دست دادیم و تمرینات خوبی نداشتیم و از بازیکنانمان تشکر می‌کنم. به ویژه از محمد نوری و با این سن و سال که 90 دقیقه بازی می‌کند و می‌تواند الگوی مناسبی برای بازیکنان‌مان باشد.

سرمربی پارس جنوبی گفت:‌

طبیعی است یک تغییراتی که در تیم داشتیم این اتفاقات رخ دهد و در شروع نیم فصل دوم پیکان را بردیم و بعد از آن با پرسپولیس بازی کردیم و من تیم را تحویل گرفتم. تیم با روندی که در حال طی کردن است بازیکنان کم کم به شرایط ایده‌آل می‌رسند و من از تیم راضی هستم. یادمان باشد گرفتن یک تیم در بین فصل سخت است و قسمت من این جوری است که کارهای سخت را انجام دهم.

افاضلی در ادامه افزود:

فکر نمی‌کنم تیم من گزینه سقوط باشد. من در این سال‌ها تیم‌هایی با چنین شرایط سختی داشتیم و اینجوری فکر نمی‌کنم و اگر شرایط حاشیه‌ای تیم را مدیریت کنیم موفق می‌شویم. 

وی در مورد حضور سرمربی تیم ملی در ورزشگاه گفت:

من در بین دو نیمه متوجه شدم و سعی کردم به بچه‌ها چیزی نگویم و در اینکه آمدند بازی ما را ببینند این یک روند نرمالی است که سرمربیان تیم ملی باید انجام دهند و خوشحالم ایشان هم در بازی اول بازی ما را انتخاب کردند. به ایشان تبریک می‌گویم و آقای اسکوچیچ تلاش می‌کند تیم را به جام جهانی ببرند و کار سختی دارند و همه باید به ایشان کمک کنند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پارس جنوبی جم فکر نمی کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: ۴ گزینه داخلی و ۵ مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بسکتبال مشخص شده‌اند که در نشست بعدی این کمیته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، سعید تابش‌نیا در خصوص نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با هدف معرفی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: در این نشست ۴ گزینه داخلی و ۵ مربی خارجی مطرح شدند، رزومه مربیان خارجی دریافت و قرار شد در کمیته فنی مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد، نفرات داخلی هم سرشناس بوده و همه از آنها شناخت کاملی دارند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ای که مد نظر داریم در پایان این هفته نشستی دیگر را خواهیم داشت تا کمیته فنی نظر خود را در خصوص نفرات مطرح کند. برنامه ما این است که در نهایت به یک گزینه داخلی و خارجی برسیم تا بعد از بررسی در کمیته فنی و هیات‌ رئیسه، سرمربی جدید انتخاب و معرفی شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در واکنش به اینکه ۲ مربی سرشناس لیگ برتری هم در بین این نفرات حضور دارند یا خیر، گفت: با توجه به این که لیگ در حال برگزاری است فعلا در این خصوص اظهار نظری نمی‌کنم،‌ اما در مورد گزینه‌های خارجی می‌توانم این را بگویم که آنها از مربیان مطرح بسکتبال و از کشورهای اسپانیا، صربستان و ایتالیا هستند.

تابش‌نیا در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به افزایش هزینه‌های ارزی شانس مربیان داخلی بیشتر از گزینه‌های خارجی است، تاکید کرد: در انتخاب سرمربی تیم ملی باید به همه موارد توجه داشت، در این خصوص هم در نشست کمیته فنی بحث و تبادل نظر شد که اگر به گزینه خارجی رسیدیم با چه شرایطی باید اقدام کرد. در این خصوص مشکلی وجود ندارد و صحبت‌های ابتدایی نیز با این نفرات صورت پذیرفته تا در صورت رسیدن به یک نقطه نظر مشترک، وارد مرحله جدیدی از مذاکرات شویم.

وی با تاکید بر نقش کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در تصمیم‌گیری و ادامه این روند خاطر نشان کرد: تصمیم بر این شد برای سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران وظایف و مسئولیت کمیته فنی بیان شود چراکه این کمیته موظف است اطلاعات و روند فعالیت تیم ملی را به رئیس فدراسیون ارائه دهد که بر این اساس در تمامی پیروزی‌ها و شکست‌های احتمالی این کمیته دخیل است و باید پاسخگو باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • ژنرال سابق صهیونیست از نتانیاهو خواست پایان جنگ را اعلام کند
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک