Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات لیگ ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای کشور روز جمعه ۱۸ بهمن ماه با حضور تیم های باسمنج آذربایجان‌شرقی و محلات اراک به میزبانی تیم آزادگان سقز به مدت یک روز در سالن ورزشی آزادگان این شهرستان برگزار شد.

در پایان هفته اول این مسابقات تیم محلات اراک با ۳۸۱ امتیاز اول شد و تیم‌های آزادگان سقز با  کسب ۳۷۱ امتیاز و تیم باسمنج آذربایجان‌شرقی با ۳۰۷ امتیاز رتبه دوم و سوم را تصاحب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان سقز در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ برتر ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در سقز اظهار داشت: اولین دور از مسابقات لیگ برتر پهلوانی و زورخانه‌ای کشور به میزبانی شهرستان سقز برگزار شد و سقز به عنوان نماینده کردستان با تیم‌های باسمنج آذربایجان شرقی و محلات مرکزی به رقابت پرداخت.

فرزاد خاکی با بیان اینکه سقز و کردستان در ورزش های زورخانه ای و پهلوانی همیشه صاحب نام و در رتبه های برتر کشوری بوده است، افزود: قهرمان های زیادی در سطح کشور داریم و ورزش زورخانه ای در سقز یکی از ورزش های پرطرفدار است.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز اضافه کرد: شهرستان سقز ظرفیت و پتانسیل بالای در ورزش های پهلوانی دارد و با برنامه ریزی های انجام شده برای قهرمانی در لیگ برتر کشور تلاش می کنیم.
 
گفتنی است در ادامه این رقابتها تیم محلات اراک میزبان هفته دوم خواهد بود.

در این مسابقات هفت تیم در ۲ گروه به صورت رفت و برگشت به رقابت می پردازند و دو تیم از هر گروه به مرحله پایانی صعود خواهد کرد و قهرمان در بازی پایانی مشخص خواهد شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آذربایجان شرقی اداره ورزش و جوانان استان کردستان رفت و برگشت مسابقات لیگ برتر انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی باسمنج آذربایجان شرقی پهلوانی و زورخانه ای مسابقات لیگ برتر ورزش های پهلوانی محلات اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان آزمون ایثار و شهادت از خطه علویان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، همزمان با پاسداشت روز شهدای ورزشکار ، از قهرمان بابلی آزمون ایثار و شهادت یاد شد که همراه با هزار و دویست ورزشکار مازندرانی داوطلب این آزمون ، از شهرت و مدال قهرمانی گذشتند تا مدال زرین شهادت بر سینه‌شان بنشیند و نامشان در تاریخ ماندگار شد.

شهید علی خیرخواهان جلالی ورزشکار بابلی متولد۱۳۴۷ که در آزمون ایثار و شهادت خوش درخشید و با توشه ای از معرفت ، ۲۰ سالگی در میدان پیکار شلمچه نشان افتخار شهادت را از آن خود کرد.

جامعه ورزش کشور با اهداء ۵ هزار ۱۳۵ شهید دِین خود را به انقلاب اَدا کرده است.

روایت ایوب رضوانی از قهرمان ورزش و ایثار شهید خیرخواهان:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قهرمان آزمون ایثار و شهادت از خطه علویان
  • آغاز فصلی نو یا انتخابی مصلحتی در ورزش زورخانه ای لرستان
  • قهرمانی روی سکوی شهادت
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • بازگشایی گود زورخانه پایگاه پدافند هوایی کیش
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • «گود و ماه» در ۱۸ زورخانه شهر اصفهان اجرا شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای