Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق روال هر سال، در سال 2020 نیز شاهد نسخه جدیدیِ از Call Of Duty خواهیم بود.

طرفداری - چند ماه پیش بود که شایعاتی در خصوص کال اف دیوتی جدید مطرح شده بود. طبق این شایعات Call Of Duty سال 2020 Black Ops 5 خواهد بود و داستان این بازی درباره جنگ سرد و همچنین درگیری کشور کره شمالی و کره جنوبی است. اکتیویژن نیز لحظاتی قبل رسما خبر ساخت کال اف دیوتی برای سال 2020 را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز خبری از تیم سازنده این بازی نیست و نمی دانیم کدام تیم کار ساخت این بازی را بر عهده خواهد گرفت. این بازی به احتمال بسیار زیاد هم برای کنسول های نسل بعد و هم کنسول های نسل فعلی نیز منتشر خواهد شد. اطلاعات زیادی از نسخه بعدی این مجموعه در دست نیز و باید منتظر باشیم تا در روزهای آینده اکتیویژن اطلاعات بیشتری را منتشر کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سال 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!

به گزارش " ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی پاری سن ژرمن به میدان رفت و در کمال ناباوری با نتیجه 1-4 شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی بازبماند. 

شاگردان ژاوی در بازی رفت با نتیجه 2-3 در زمین حریف به پیروزی رسیده بودند اما اخراج زودهنگام رونالد آرائوخو در این دیدار باعث شد که آنها با وجود این که یک گل دیگر هم به پی اس جی زده بودند، بازی را به آسانی به حریف واگذار کردند و بار دیگر در مرحله نیمه نهایی غایب باشند. 

انریکه که پس از پایان بازی از این که تیمش در زمین حریف موفق به بازگشت به بازی و صعود به مرحله بعدی شده است بسیار خوشحال به نظر می‌رسید مدعی شد که آنها حتی اگر بارسا 10 نفره نمی‌شد هم برنده می‌شدند و ابراز امیدواری کرد که ژاوی برای سالیان طولانی هدایت تیم سابقش را برعهده داشته باشد. 

اما این اظهارات به مذاق ژاوی چندان خوش نیامد و او پس از این که از طریق خبرنگاران از این صحبت‌ها مطلع شد، در پاسخ به آنها گفت:« جوابم به هر دو مورد منفی است.»

دیگر خبرها

  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • قانون جدید فقط برای ساکت کردن جواد است/ رسماً قصد دارند ترمز استقلال را بکشند
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک