Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن پیرهادی، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی درباره انتخاب گزینه نهایی اسلامشهر برای لیست ۳۰ نفره تهران گفت: براساس تصمیم شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، شهر‌های اسلامشهر و شهرری در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست ۳۰ نفره تهران دارای دو نماینده اختصاصی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در جلسه‌ای که امروز با حضور نمایندگان منتخب مجمع اسلامشهر و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب بدون حضور کاندیدا‌ها برگزار شد، پس از بحث و بررسی‌های متعدد و بررسی نتیجه نظرسنجی‌های صورت گرفته آقای سعید کرمی به عنوان کاندیدای اختصاصی اسلامشهر در فهرست ۳۰ نفره تهران شورای ائتلاف انتخاب شد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد: در ادامه جلسات شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، کاندیدای اختصاصی شهر ری برای حضور در فهرست ۳۰ نفره تهران نیز انتخاب خواهد شد.

پیرهادی با اشاره به هدف شورای ائتلاف از اختصاص دو نماینده به اسلامشهر و شهر ری تصریح کرد: با توجه به اهمیت این دو شهر و با در نظر گرفتن نزدیکی اسلامشهر و شهر ری به تهران، تصمیم گرفته شد که در فهرست انتخاباتی شورای ائتلاف تهران هر کدام از این دو شهر، یک کاندیدا داشته و در مجلس شورای اسلامی نمایندگان اختصاصی برای پیگیری دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ائتلاف اصولگرایان انتخابات مجلس محسن پیرهادی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی اسلامشهر و شهر ۳۰ نفره تهران لیست ۳۰ نفره شهر ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار شهرستان بردسکن گفت: ۳۰ آیتم برای انتخاب شورای نمونه شهر و روستا از استانداری به شهرستان‌ها ابلاغ شد و براین اساس در شهرستان کمیسیونی تشکیل و بعداز بررسی عملکرد شورا‌های روستا توسط شورای هر بخش دو روستا از هر بخش با تایید بخشداران و شورای شهرستان و شورا‌های ۳ شهر به کمیسیون مرتبط معرفی شدند.

علی دهقان زاده افزود: بعد از بررسی عملکرد شورا‌ها در کمیسیون طبق آیتم‌های ۳۰ گانه، شورای اسلامی شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان و شورای اسلامی روستای جلال آباد به عنوان شورای نمونه روستایی شهرستان و شورای اسلامی بخش مرکزی نیز به عنوان شورای نمونه بخش در شهرستان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • رای مجلس به برخورداری سپند از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟
  • چرا ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم از اهمیت زیادی برخوردار است؟
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد
  • انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن
  • انتخاب چهره‌های برتر و شاخص سال۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی در فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند