Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر سیرجان، اظهار کرد: بازی خیلی خوب و باکیفیتی بود، اما شرایط ۲ تیم به صورتی بود که آمادگی این بازی را نداشتند. به هر حال در ۱۰ دقیقه ابتدایی، ۲  تیم فوتبال خوبی ارائه ندادند، اما به تدریج بازی باکیفیتی شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شهری مثل سیرجان با این امکانات، حیف است که زمین چمن باکیفیت  نداشته باشد. همچنین بیشترین ضربه را تیم گل گهر به خاطر کیفیت بد زمین چمن می‌خورد. کیفیت زمین اجازه بازی روی زمین را نمی‌داد و هر چه از دقایق مسابقه گذشت به بازی  مسلط شدیم و موقعیت ایجاد کردیم. تیم فوتبال گل گهر هم با  ارسال توپ به صورت مستقیم خط دفاع ما را تحت فشار قرار داد.

او با بیان اینکه در دقایقی که تیم برتر بودیم، گل دریافت کردیم، اظهار کرد: ما پس از اخراج بازیکنمان، بازهم توانستیم به بازی برگردیم که اتفاق خوبی است و در مجموع، یک امتیاز راضی کننده نیست، اما نتیجه بدی هم نبود.

شجاعی به داور فحاشی و توهین نکرد 

الهامی درباره صحنه‌ی اخراج شجاعی، گفت: مسعود شجاعی هیچ‌گونه فحاشی و توهین به داور نکرد و دلیل اخراج او را باید از داور پرسید. من از گروه داوری تشکر می‌کنم، اما نمی‌دانم که چرا شجاعی را اخراج کرد.

او درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان بزرگ تراکتور در بستن این تیم تبریزی نقش دارند، گفت: من ابتدای فصل در تیم تراکتور بودم و بعد از این تیم رفتم و اکنون هم به این تیم بازگشتم. اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و اگر به این صورت باشد تیم ملی هم باید این ۳ بازیکن ببندند و آن‌ها کاپیتان‌های اول تا سوم تیم ملی هستند. حاج صفی، دژاگه و شجاعی بازیکنان باشخصیتی هستند که فکر می‌کنم فوتبال ما تا چند سال آینده چنین بازیکنان باشخصیت و جنتلمن را نخواهد دید.  

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: امیدوارم شما خبرنگاران سئوالات بهتری بپرسید؛ چرا که جایگاه فوتبال سیرجان خیلی بالاتر از این سئوالات است، همچنین امیدوارم مس نیز به لیگ صعود کند و گل گهر نیز بتواند در لیگ بماند.

بیشتر بخوانید: گل گهر ۱ - تراکتور ۱ / سوغات یک امتیازی تبریزی‌ها از سیرجان

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور ساکت الهامی سرمربی تراکتور گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی

در روز شکست شاگردان محمدرضا مهاجری در خیبر، تیم‌های رده دوم و سوم جدول برابر حریفان خود متوقف شدند و دو امتیاز حساس را از دست دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وهفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (دوشنبه) با برگزاری هفت دیدار دنبال شد که نتایج زیر رقم خورد:

داماش گیلان صفر - چادرملوی اردکان صفر

سایپای تهران یک - خیبر خرم‌آباد صفر

رجب‌زاده: ذوب‌آهن با این امکانات باید همیشه مدعی باشد

نفت و گاز گچساران صفر - شهر راز شیراز یک

مس سونگون ورزقان یک - پارس جنوبی جم یک

فجر سپاسی شیراز یک - آریو اسلامشهر یک

مس کرمان 2 - شهرداری آستارا صفر

خیبر که پس از پنج پیروزی متوالی برابر سایپا شکست خورد، با 61 امتیاز در صدر جدول باقی ماند. چادرملو نیز دو امتیاز حیاتی را مقابل داماش از دست داد اما کماکان با 56 امتیاز، در رتبه دوم ایستاد.

فجر سپاسی هم نتوانست از این فرصت استفاده کند و با توقف  برابر آریو اسلامشهر، با 55 امتیاز همچنان در جایگاه سوم به تعقیب چادرملو ادامه می‌دهد. نفت مسجدسلیمان نیز با 53 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

قانون سازمان لیگ برای کدام تیم‌های لیگ یکی مشکل‌ساز می‌شود؟

نتایج سایر بازی‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ یک که روز گذشته برگزار شد، به شرح زیر است:

دریا کاسپین بابل 2 - شاهین بندرعامری صفر
نفت مسجدسلیمان 2 - مس شهر بابک صفر

در آخرین بازی این هفته، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت 16:15 فردا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • انتظار ستاره‌های یونایتد: زودتر تن‌هاخ را اخراج کنید
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز