Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم. 

انتشار تصاویر تبلیغای خودرو سورنتو توسط شرکت کیا شرکت کیا با انتظار تصاویر تبلیغاتی خودرو سونتو، خود را برای عرضه این مدل در نمایشگاه خودرو ژنو آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اولین تصاویر واقعی پرچمدار جدید سامسونگ فاش شد به تازگی تصاویری جدید از دو گوشی گلکسی S20 اولترا و S20 پلاس در فضای مجازی منتشر شده است. اشتباهاتی که عکاسان مبتدی در عکاسی زیر آب مرتکب می‌شوند! عکسبرداری از آبزیان یا جاذبه‌های زیرآب به عکاسی زیر آب معروف است که نیازمند تکنیک‌ها و ابزار آلات مخصوص به خود است. نیاز شدید سونی به ارتقای امکانات خود شرکت سونی نیاز دارد تا برای ادامه رقابت قدرتمندانه با دیگر شرکت‌ها امکانات خود را با قابلیت کنسول جدید خود همگام سازد. کلاهبرداری‌های باورنکردنی از طریق Airbnb به دلیل نظارت ضعیف مسئولین Airbnb، بسیاری از مهمانان این برنامه قربانی کلاهبرداری میزبانان شده‌اند. ساخت دارو جدید توسط هوش مصنوعی یک شرکت متصل به دانشگاه آکسفورد موفق شد تا با استفاده از هوش مصنوعی یک دارو بالینی جدید برای بیماران وسواس فکری تولید کند. احتمال عرضه بازی Cyberpunk 2077 برای کنسول سوییچ با توجه به عرضه بازی Witcher 3 برای کنسول نینتندو سوییچ، انتظار می‌رود نسخه ضعیف شده بازی Cyberpunk 2077 نیز برای کنسول مذکور عرضه شود. معرفی و بررسی سوپراسپرتی سفارشی به نام فراری P80-C فراری P80-C یک محصول گران‌قیمت کلکسیونی محسوب می‌شود که نیازی به رعایت استاندارد‌های جاده‌ای ندارد. ساخت برخی خودروهای ‌بی‌ام‌و در انگلیس به تعویق افتاد در طی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، شرکت بی‌ام‌و ساخت پروژه‌های خود در این کشور را به تعویق انداخت. برگزاری لیگ عنوان فورتنایت برای کنسول PS4 به تازگی شرکت اپیک گیمز اعلام کرد که قرار است در ۱۵ و ۱۶ فوریه تورنومنت مخصوص کنسول PS4 را برگزار کند. قابلیت جدید اینستاگرام؛ دوستان خود را دسته‌بندی کنید اینستاگرام با افزودن ویژگی جدید به کاربران این اجازه را می‌دهد تا فهرست اشخاصی که دنبال می‌کنند را بر اساس میزان برقراری ارتباط دسته بندی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اطلاعات فضای مجازی دریچه فناوری هوش مصنوعی فضای مجازی برای کنسول فراری P80 C کنسول PS4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در خرید مک‌بوک عجله نکنید؛ تراشه M ۴ اپل در راه است!

اپل در حال آماده شدن برای بروزرسانی کل مجموعه مک‌های خود با پردازنده‌های M ۴ است که بر هوش مصنوعی تاکید دارند؛ سری اول از مک‌های جدید مجهز به M ۴ ظاهراً اواخر امسال و بقیه در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین، اگرچه زمان زیادی از راه‌اندازی اولین مک‌بک اپل با تراشه M ۳ نمی‌گذرد، اما این شرکت در حال "نزدیک شدن به تولید" تراشه M ۴ خود است. طبق گزارش‌ها، تمرکز اپل بر روی قابلیت‌های پردازش هوش مصنوعی M ۴ خواهد بود که پاسخی به هجوم «رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی» رقبا به بازار و کاهش فروش مک است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تراشه M ۴ حداقل در سه سطح مختلف عرضه خواهد شد؛ از جمله تراشه M ۴ سطح ابتدایی با کد Donan، تراشه متوسط براوا و تراشه Hidra با بالاترین عملکرد؛ طبق گزارش‌ها، اپل Donan را به MacBook Pro سطح پایه، MacBook Airs خود و Mac Mini پایین‌رده اضافه خواهد کرد. در همین حال، بلومبرگ می‌گوید که اپل براوا میان‌رده را برای مک‌بوک پرو‌های با مشخصات بالاتر، مک مینی‌ها و مک استودیو در نظر گرفته‌است، در حالی که تراشه Hidra را به مک پرو اضافه می‌کند.

دیگر خبرها

  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • iOS۱8 با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود
  • گیفت کارت هایی که هر گیمری را خوشحال می‌کنند
  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • در خرید مک‌بوک عجله نکنید؛ تراشه M ۴ اپل در راه است!