Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهامی دخالت بازیکنان را در تصمیمات خود رد می کند.

طرفداری- ساکت الهامی در نشست خبری بعد از دیدار تراکتور مقابل گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت:

بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و به جز 10 دقیقه ابتدایی بازی, دو تیم در سایر لحظات مسابقه عملکرد خوبی داشتند. حیف است که سیرجان و تیم گل‌گهر یک زمین خوب نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت بد زمین اجازه نمی‌داد که بتوانیم کار‌های تاکتیکی را به خوبی انجام دهیم و فکر می‌کنم از این بابت بیشتر خودِ سیرجانی‌ها آسیب می‌بینند. ما بازی را از ابتدا در دست داشتیم، ولی تیم سیرجانی بیشتر با اوت دستی و بازی مستقیم کار کرد. در نیمه دوم در زمان بدی گل خوردیم، ولی خوشحالم با وجود 10 نفره شدن توانستیم بازی را مساوی کنیم.

وی درباره اخراج مسعود شجاعی و اینکه به نظر رسید او به دلیل فحاشی کارت قرمز دریافت کرد، گفت:

اصلاً بحث فحاشی نبود، ولی دلیل اخراج را باید خود داور بگوید. من با مسعود صحبت کردم و گفت اصلاً چنین چیزی نبوده است.

سرمربی تراکتور در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود, همه تصمیمات تراکتور با دخالت مسعود شجاعی, اشگان دژاگه و احسان حاج‌صفی گرفته می‌شود, اظهار کرد:

این‌طور نیست. همه این بازیکنان کاپیتان‌های تیم ملی و بسیار جنتلمن و باشخصیت هستند. حالا حالا فوتبال ما چنین بازیکنان باشخصیتی را نخواهد داشت.

به نقل از تسنیم، الهامی یادآور شد:

تیم داوری روز خوبی داشت و به آنها خسته نباشید می‌گویم, چون به نظرم عالی قضاوت کردند. امیدوارم هم گل‌گهر در لیگ بماند و هم مس به لیگ برتر صعود کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیر در حاشیه مراسم آئین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: به همه هواداران استقلال این اتفاق تاریخی را تبریک می گویم. ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حافظه هر استقلالی باقی خواهد ماند و به جرأت می‌توانم بگویم پس از قهرمانی استقلال در آسیا در سال ۱۳۷۰ این بهترین اتفاق بوده است. از شخص رئیس جمهور، معاون اول و وزرای ورزش و اقتصاد تشکر می‌کنم که توانستند بعد از این همه مشکلاتی که این دو باشگاه داشتند، این اتفاق خوب را رقم بزنند.

او ادامه داد: از علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس بابت پیشنهاد خرید باشگاه استقلال تشکر می‌کنم و امروز این قرارداد نهایی شد. امیدوارم اتفاقات خوبی را از دو مجموعه استقلال و هلدینگ خلیج فارس شاهد باشیم. خیلی خوشحالم که این اتفاق در دوره مدیریت من افتاده است و مطمئنم این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار می‌ماند.

خطیر در رابطه با تغییرات در باشگاه استقلال گفت: طبیعی است که زمانی که یک مجموعه سهام دار اصلی باشگاه می‌شود بر مبنای علایق خود با افراد جدید کار کند. از الان می گویم که چه باشم چه نباشم از اینکه امروز چنین اتفاقی افتاد بسیار خوشحال هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: باید منتظر ماند و دید دوستانمان در هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌هایی برای اداره باشگاه دارند. مطمئنم که هواداران در آینده اخبار خوبی را خواهند شنید. من نباید ضمانت بدهم که استقلال دیگر مشکل مالی نداشته باشد اما تمام سعی مان را خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن برنامه‌های باشگاه پیش رود.

کد خبر 6087593

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)