Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@10:20:30 GMT

شیخ نعیم قاسم: معامله قرن مُرده به دنیا آمد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۸۱۳۹

شیخ نعیم قاسم: معامله قرن مُرده به دنیا آمد

خبرگزاری تسنیم: به نقل از شبکه المنار،شیخ نعیم قاسم خاطر نشان کرد مقاومت توانست بزرگترین دستاورد را طی یکصد سال اخیر با شکست اسرائیل و بیرون راندن آن از خاک لبنان با خفت و خواری محقق کند و البته در جنگ‌های متعدد بر این رژیم پیروز شود.

وی اظهار داشت آمریکا سردمدار فتنه و اشغالگری است نه حامی صلح، آمریکا سردمدار ظلم و ستم در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر جایی که آمریکا حضور داشته، در آنجا مشکلات وجود دارد و اوضاع پیچیده می‌شود و تنها مکانی که به طور نسبی ثبات دارد، جایی است که آمریکا از آن بیرون رانده شود. به همین خاطر ما ضروری می‌دانیم که مردم خطر آمریکای ظالم را درک کنند.

شیخ نعیم قاسم درباره توطئه شوم آمریکا علیه مسئله فلسطین با عنوان معامله قرن گفت معامله قرن مرده به دنیا آمده و قابلیت حیات ندارد، اگر برای مقابله با این طرح فریاد می‌زنیم، باید نتایج و تاثیرات منفی آن در سطح فرهنگی و فکری را کاهش دهیم و مانع آن شویم، چرا که در سطح عملی هیچ طرفی موافق این طرحی نیست که قابلیت حیات داشته باشد،‌از نظر ما تنها راه حل، مقاومت است.

معاون سید حسن نصرالله در خصوص مسائل داخلی لبنان هم ابراز عقیده کرد بیانیه وزارتی، نقشه راه کاملا مناسبی برای پروژه نجات است که دولت باید برای آن فعالیت کند.

وی افزود حزب الله قطعا به این دولت رای اعتماد خواهد داد،‌زیرا شایستگی آن را دارد که به آن فرصت داده شود، چرا که افراد شایسته در آن حضور دارند و آرمان‌هایی دارند، ما کاملا می‌دانیم که انباشت بحران‌ها در طول 30 سال امروز به حالت انفجار رسیده است که نمی‌توان طی چند روز یا چند هفته آن را حل و فصل کرد، به همین سبب ما باید منتظر بمانیم و به دولت فرصت دهیم.

شیخ نعیم قاسم از دولت خواست در خصوص تهیه و تصویب طرح‌ها و پروژه‌هایی که به شکل اساسی به وضعیت مالی، اقتصادی و اجتماعی می‌پردازد، گام بردارد تا مردم برخی از دستاوردها را به عنوان مقدمه‌ای در راستای یک دیدگاه استراتژیک در این کشور ببینند.

منبع: فردا

کلیدواژه: شیخ نعیم قاسم معامله قرن حزب الله شیخ نعیم قاسم معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عزت‌الله ضرغامی، روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل موزه ملی ایران برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم به حوزه گردشگری توجه ویژه‌ای دارد و در جدیدترین اقدام، دولت با لغو روادید ۳۳ کشور دنیا موافقت کرد که یک گام بزرگ برای حوزه گردشگری به حساب می‌آید.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: البته پیشنهاد ما لغو روادید با ۶۰ کشور بود که در دولت با لغو روادید با ۳۳ کشور موافقت شد. با این لغو روادیدهای انجام شده در حقیقت امکان سفر نیمی از مردم دنیا به ایران بدون دریافت روادید فراهم شده است.

وی افزود: متأسفانه برخی از رسانه‌های خارجی با دنبال کردن پروژه ایران‌هراسی به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه و رونق گردشگری هستند. ما با مسئله‌ای به نام ایران‌هراسی روبه‌رو هستیم و گردشگری می‌تواند با این پدیده مقابله کند.

ضرغامی ادامه داد: در حوزه صنایع‌دستی در دولت سیزدهم کارهای بسیار خوبی انجام شده است. با موافقت دولت خوشبختانه بیمه ۱۰ هزار هنرمند صنایع‌دستی پیگیری شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: همچنین با دستور رئیس‌جمهوری مقرر شد در ورودی تمامی شهرهای کشور بازارچه صنایع‌دستی ایجاد شود. این در حالی است که برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در مراکز فرهنگی تحت اختیار این وزارتخانه و نیز پایگاه‌های ملی و جهانی فروش صنایع‌دستی انجام شود.

ارتباط ما با کمیسیون فرهنگی از جنس همفکری است

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین با اشاره به برپایی نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و قدردانی از رئیس و اعضای این کمیسیون خاطرنشان کرد: ارتباط و همکاری ما با کمیسیون فرهنگی مجلس از جنس همفکری است و خوشبختانه همکاری‌های خوبی باهم داریم.

در این نشست همچنین معاونان وزارت میراث‌فرهنگی و نیز رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به بیان نظر و ارائه گزارش پرداختند.

کد خبر 6079210

دیگر خبرها

  • نعیم قاسم: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • رونی کولمن ایرانی باخت، همه چشم‌ها به یزدانی و قاسم‌پور
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • اسرائیل به اوکراین دوم تبدیل خواهد شد
  • ضرغامی: نیمی از مردم دنیا می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • ضرغامی: نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند