Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه نوزدهم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

وقوع چند فقره سرقت در نقاط مختلف خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در نقاط مختلف شهرستان خرمشهر، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۳ با انجام کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت از قبیل سیم برق، وسایل خودرو، داخل خودرو، اماکن خصوصی وسایرعناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد.

سرهنگ ترکارانی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری سارقان بعنف تلفن همراه در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه در یکی از مناطق شهر آبادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ با کار اطلاعاتی کمتر از ۲۴ ساعت ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به ۵ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهات سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی مرجع قضایی سارق حرفه ای فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر سارق حرفه ای مرجع قضائی تلفن همراه فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد