Web Analytics Made Easy - Statcounter

رخشانی‌مهر گفت: تا پایان سال جاری یک هزار و 15 پروژه آموزشی با اعتباری به میزان1400 میلیارد تومان در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهرالله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به این که هر مدرسه‌ای که توسط سازمان نوسازی احداث شده، با امکانات مناسب و به‌روز است، گفت: اغلب تجهیزات کلاس‌های ما به خصوص مدارس قدیمی، فرسوده است که باید جایگزین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان این که استان‌ها اعتبار مورد نیاز مدارس قدیمی را از محل منابع استانداری تامین می‌کنند، افزود: این اعتبارات کافی نبود و بنابراین از محل اعتباراتی که به سازمان نوسازی اختصاص دارد برنامه‌ریزی کردیم تا ۱۰۰۶ مدرسه خشتی و گلی در کشور حذف شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال بود که بنا بود تا مهر امسال تمامی مدارس خشتی و گلی برچیده شود ولی اکنون برخی از مدارس همچنان ناایمن هستند، عنوان کرد: مدارس خشت و گلی همه استان‌ها تا مهر ۹۸ جمع‌آوری شد، به جز سیستان و بلوچستان که در مهر ۹۸ حدود ۱۷۴ مدرسه خشتی وگلی در آنجا باقی مانده بود. برای این ۱۷۴ مدرسه هم استان‌های معین انتخاب کردیم تا مدارس خشت و گل این استان هم جمع‌آوری شود.

رخشانی مهر با بیان اینکه مدارس خشت و گلی که مالکیت آن برای مردم است کاری نداریم و آن‌هایی که متعلق به دولت است، جمع‌آوری خواهند شد، توضیح داد: تا پایان سال جاری یک هزار و 15 پروژه آموزشی با اعتباری به میزان1400 میلیارد تومان در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوسازی مدرسه ناایمن سازمان نوسازی تا پایان سال مدارس خشت رخشانی مهر خشتی و گلی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات مدارس کانادایی از متا و شبکه‌های اجتماعی شکایت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۴ هیات مدرسه در کانادا خواستار بیش از ۴ میلیارد دلار کانادایی( معادل ۲.۹۶ میلیارددلار آمریکا) خسارت از شرکت هایی مانند متاپلتفرمز و اسنپ شده اند زیرا محصولات آنها به دانش آموزان آسیب رسانده است.

این هیات های مدارس در بیانیه ای مشترک نوشته اند: این محصولات برای استفاده مکرر طراحی شده اند و شیوه تفکر، رفتار و یادگیری کودکان را تغییر می دهند.

طبق بیانیه، این امر به بحران های یادگیری و روحی در دانش آموزان منجر می شود و درنتیجه مدارس مجبور می شوند سرمایه گذاری بیشتری در برنامه های پشتیبانی انجام دهند.

در این شکایت از تیک تاک، اپ چینی اشتراک گذاری ویدئو کوتاه نیز نام برده شده است. این شکایت توسط هیات مدرسه ناحیه تورنتو، هیات مدرسه ناحیه پیل ، هیات مدرسه منطقه تورنتو کاتولیک و همچنین هیات مدرسه منطقه اوتاوا-کارلتون ثبت شده است. بیش از هزار مدرسه تحت نظارت این هیات ها هستند.

چند تحقیق نشان داده پلتفرم هایی مانند فیس بوک و واینستاگرام ممکن است اعتیادآور باشند و استفاده طولانی مدت از آنها به اضطراب و افسردگی منجر می شود.

سال گذشته ۳۳ ایالت آمریکا از متا شکایت و این شرکت را متهم کردند با محصولاتش چالش های سلامت روحی میان کاربران کودک و نوجوان به وجود می آورد.

کد خبر 6064558

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی
  • هیات مدارس کانادایی از متا و شبکه‌های اجتماعی شکایت کرد
  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟